Dagen derpå

Jeg har jo desværre det her tilbagevendende problem med, at jeg sover helt og aldeles ad helvedes til, når jeg har været ude til løb. I nat var selvfølgelig ingen undtagelse – på trods af rigelige mængder bobler! Men lige netop i nat har tankerne altså også bare fortsat med at fare rundt i hovedet på mig, fordi jeg stadig var så overvældet og glad, så alene af den grund forstår jeg godt, at jeg har sovet så dårligt!

Så jeg har været træt i dag! Rigtig meget træt! Til gengæld har jeg haft total gode ben. Der er intet at mærke i benene – ikke en gang ved trappegang eller squat. En lille ømhed i venstre akillesene er faktisk eneste bonus fra i går. Så min glæde og overaskelse over det hele er bare fortsat i dag. Derfor var jeg da også ved godt mod, da jeg klokken 13 stod på Nørrebro, klar til min første Bikram Yoga time. Lad mig bare indrømme med det samme, at jeg ikke er nogen yoga-pige. Jeg var blevet lokket med af en veninde, og jeg vil da også sige jeg var ganske open-minded. Jeg var dog også lidt nervøs. For selvom benene var gode, så var jeg lidt bekymret for, om jeg kunne klare sådan en yoga time i 40 graders varme (det er åbenbart sådan Bikram Yoga skal være…) Heldigvis var det ikke så hårdt, som jeg havde frygtet (garanteret fordi jeg ikke gjorde det helt rigtigt). Til gengæld var det bare sindsygt varmt, og jeg vil ikke ligefrem beskrive det som behageligt pga varmen! Der var en masse vejrtrækningsøvelser, som jeg slet ikke kunne finde ud af, fordi jeg uden at tænke over det laver pilates-vejrtrækning, som vist ikke lige er helt rigtigt til yoga… Men whatever, det var meget sjovt at prøve, og jeg fik helt sikkert også meget ud af flere af de stræk, vi lavede. Men nej, jeg er nu nok stadig ikke nogen yoga-pige. Hvis jeg blev skadet eller på mirakuløs vis fik en masse ekstra tid, kunne det være sjovt at lære det rigtigt, så jeg kunne få mere ud af det, men det bliver nok ikke til meget mere lige nu :)

På trods af trætheden har det været en dejlig dag. Jeg har stadig ikke helt forstået det der skete i går, og jeg har haft mit ur tændt et par gange i dag for lige at tjekke tiden igen – den er stadig god nok! Men jeg skal åbenbart bruge lidt ekstra tid til for alvor at forstå det :)

Skriv et svar

