I morgen løber jeg kun i baren ;)

Dagens løbetur er netop klaret – en skøn tur med pandelampe i Kalundborgs mørke (ja de sparer altså lidt på gadelyset herude). Jeg var virkelig træt i eftermiddags, så jeg valgte at sove 1½ time i eftermiddags og så til en forandring løb jeg lidt senere. Nu hvor det er så mørkt, så har jeg lidt svært ved at komme afsted hvis det først er blevet helt mørkt. Men i dag blev jeg lige mindet om, at det ikke behøver være sådan. Det var nemlig en rigtig dejlig tur, hvor jeg både var et smut ude mod Asnæs og også langs stranden ud mod Røsnæs, inden jeg vendte snuden hjemad. Det var første gang jeg for alvor var ude hvor der er helt mørkt helt alene – og panikken udeblev heldigvis, og jeg mødte heller ikke nogle farlige mennesker, som prøvede at overfalde mig ;)

Selvom det var en dejlig tur, så er benene stadig lidt trætte efter weekenden. Der er dog en klar bedring siden i tirsdags, hvor bakkerne virkelig trak tænder ud, og siden i går, hvor jeg i overmod havde kastet mig over intervaller! Det var for tidligt – meget mere er der ikke at sige om den sag :) Ideelt set, så burde jeg heller ikke have løbet helt så mange km på de sidste 3 dage som jeg nu en gang har, men ugens program er lidt presset, så hvis jeg ville løbe, så var det eneste mulighed. Til gengæld så skal benene spares i morgen – i hvert fald indtil om eftermiddagen, hvor firmajulefrokosten finder sted. De der tårnhøje stiletter er fundet frem, og udover nogle ture i baren (og måske tværs over dansegulvet), så skal der altså ikke løbes i morgen :) Hvor mange ture i baren det bliver til, det må jeg se på i morgen… ;)

Skriv et svar

