Håndklædet kastes snart i ringen!

Jeg startede på 25 stykker, og jeg er godt nok kommet langt op, men jeg føler stadig jeg er fandens langt fra de der 100 push-ups. Jeg synes det har været sindsygt svært at rykke mig siden en gang i sommers, og selvom det da stille og roligt er gået fremad, så må jeg indrømme, at de der push-ups er begyndt at hænge mig langt ud af halsen!

I morges stod den på push-ups-test, og efter 35 stykker besluttede jeg at jeg ligeså godt kunne stoppe, fordi det alligevel ikke blev til mere end de 75, der indtil i dag har været min PR. Og det er jo netop også der problemet ligger – jeg gider ikke og jeg tror ikke på det! Da jeg cyklede på arbejde besluttede jeg derfor, at min lille push-up slutter ved udgangen af 2012!

Når jeg så er så tæt på afslutningen, så kunne jeg senere på dagen alligevel godt mande mig op til lige at prøve igen…. og jeg var så tæt på at ramme de 80 stykker! 79 blev klaret og til sidst måtte jeg opgive på nummer 80. Lidt træls, når nu 80 er sådan et fint rundt tal – men trods alt er 79 også en fin PR.

Men i løbet af december vil jeg altså fortsætte, og derefter er det planen at jeg stopper med at forsøge at nå de 100. Jeg stopper nok ikke med at lave en del push-ups, men det bliver bare i en mindre mængde og et med et mål om at nå de 100. Dermed bliver det også til en 8-9 måneder i alt, hvor jeg har trænet ret regelmæssigt, og i alt har min app registreret 8409 push-ups, og reelt nærmer jeg mig nok de 10.000. Så selvom jeg ikke når de 100, så kan jeg vist godt være meget tilfreds :)

Skriv et svar

