Nu nærmer trailcampen sig :)

Efter at have fået både overnatning og transport til Hammer Trail i maj på plads, begynder jeg for alvor at glæde mig til at løbe rundt i de Bornholsme bjerge. Men inden det er tid til Hammer Trail, så er der lige en trailcamp 15.-17. marts samme sted, som jeg skal af sted til. Trailcampen har jeg hele tiden glædet mig utroligt meget til, og efter at have modtaget en mail med information og opdateret program for turen er jeg begyndt at glæde mig en lille tand ekstra :) Dog er jeg lidt kritisk overfor det faktum at kvinderne skal sove i omklædningsrummene!

Det oprindelige program kan ses her og det byder ikke overraskende på en masse trail løb. Men bestemt også på andet. Blandt andet er der foredrag med Andreas Carlsen, rapelling og kajaksejlads. Jeg er stadig lidt skuffet over at selvtillidsprøven (spring i sø fra 7 m) omtalt i det oprindelige program er fjernet fra programmet jeg har fået tilsendt (Jeg havde allerede planlagt træning i form af spring fra 5 meter vippen i svømmehallen, som på nuværende tidspunkt stadig skræmmer mig en smule). På campens sidste dag skal vi løbe på Hammer Trail ruten, hvilket jeg ser meget frem til, og som jeg tror bliver en god erfaring at have med, når jeg i maj igen skal løbe på ruten.

Jeg har faktisk ikke en gang været forbi deltagerlisten endnu, så jeg aner ikke om der skal nogen med, som jeg kender. Men jeg er egentlig også sikker på at det bliver fedt ligegyldigt hvad. Selvom planerne var at jeg skulle begynde på trailløb inden den her camp, så begynder realiteterne at gå op for mig, og det kommer nok næppe til at ske. Så weekenden skal nok blive hård for kroppen, men jeg må bare geare lidt ned, og så få en masse ud af det omend det så bliver i et lidt lavere tempo ;)

2 thoughts on “Nu nærmer trailcampen sig :)

  1. Du skal ikke være ked af at spring i sø er taget ud af programmet. Jeg har været på en 2 dages extreme event på Bornholm, hvor spring ned i Opal søen var en del af programmet. Jeg tog springet, men tror ikke jeg vil gøre det igen. Sjovt nok tog alle pigerne springet men der var et par mænd der sagde fra :-). Jeg tror ikke det er noget man kan øve sig på. Jeg har aldrig sprunget fra andet end 3 meter vippen og det er rigeligt til mig.

    God tur til Bornholm.

    Hilsen Mette

Skriv et svar

