En februar i spinningen og svømningens tegn

Februar startede fesent med sygdom… Februar fortsatte fesent med fastfrossen cykellås og en storetå som måske ikke var stivfrossen – men i hvert fald stiv. Og lige nu tyder det så på at februar fortsætter i samme spor lidt endnu og måske endda ender med at være helt igennem fesen..

Ingen marathon til mig på lørdag på skør tå
På lørdag var der marathon på amager på programmet – men desværre har jeg måttet droppe de planer. Under og efter min sygdomsuge har jeg haft en træls stiv storetå, som har været øm i grundledet når jeg har trykket hårdt på den. Det har egentlig ikke bekymret mig det store, men efter at jeg fortsat kunne mærke lidt efter pause, så valgte jeg i tirsdags at tage til fys….. og så gik det ellers ned af bakke!

Den lange historie er lang og kedelig.. Den korte er, at jeg indtil mit første besøg hos fyssen gik ubesværdet omkring. Efter fys besøg og udførelse af øvelser som jeg fik ordineret, så kan jeg ikke gå på foden. Jeg fatter ikke en skid, og har nok også bare erkendt, at jeg nok ikke kommer til det. Jeg har i stedet flyttet fokus på det jeg kan – og det er altså spinning og svømning.

Så der bliver spinnet (det er vist godt nok ikke et ord) løs fra nu af og indtil jeg føler mig ovenpå igen.. Svømningen skal også have en skalle, men desværre betyder vinterferien her ved verdens ende, at svømmehallen kun har åbent fra 10-15! og det kan bare ikke hænge sammen for mig. Men fra weekenden må jeg gøre lidt ved det der svømning igen :)

Jeg glæder mig til at lufte min fine nye badehætte!

Jeg glæder mig til at lufte min fine nye badehætte!

2 thoughts on “En februar i spinningen og svømningens tegn

  1. Det lyder da træls – kan godt forstå det føles fesent at have sådan en “plat” skade fremfor et knæ eller en hofte… Men cool at du holder fanen højt og giver den gas med alternative sportsgrene. Du bliver garanteret super til at svømme og efterlader mig prustende og gispende ved Christiansborg ;-) Min nye badehætte er næsten lige så sej: den er en haj! God bedring til tåen :-D

    • tak, jeg håber bare der snart er lidt bedring – eller at det bare kommer tilbage til udgangspunktet :) Og fedt at du er med på jo-sjovere-jo-bedre-dillen mht badehætte

Skriv et svar

