Den irriterende patient..

Ja det er tydeligvis mig! I går fik jeg nok! Efter i tre dage at have fulgt fyssens anvisninger, og efter i tre dage ikke have været i stand til at gå normalt, så skulle det fanme være slut.

Trin et var at få en second opinion på hvad der lige foregår – den kommer mandag.

Trin to var at beslutte at jeg ved bedst (ikke nødvendigvis en strategi jeg vil anbefale ubetinget. Men en strategi som jeg tror er den rette lige nu).

Men jeg kommer nok ikke udenom den lidt længere version af hvad der sker for den tå. Jeg gad bare ikke rigtig skrive om det sidst fordi jeg var klar over at jeg gerne ville skyde skylden på mine sko, vejret, sneen, ja bare noget andet, i stedet for at indrømme at jeg nok ene og alene selv er skyld i det pga stor træningsmængde. Som sagt er højre storetå øm og ikke så bevægelig, hvilket går stået på i de her ca 14 dage. Jeg har indtil i tirsdags kunne gå og løbe uden smerter og ubehag og har haft stor gavn af massage af fod og læg. Fyssen ordinerede imidlertid is og ingen massage… Og så gik det ellers ned af bakke.

I går genoptog jeg varmebehandling og massage og i dag går jeg uden smerter gået 2 km og føler mig egentlig overbevist om at jeg vil kunne løbe (jeg nøjes dog med en svømmetur). Jeg går ud fra at det ikke er så svært at forstå at jeg fortsætter min egen behandling, og så er jeg selvfølgelig lidt spændt på hvad næste uges fysbesøg resulterer i :)

Efter en fredag hvor optimismen ellers var på vej væk, kan jeg i hvert fald glæde mig over, at den igen er tilbage :) god weekend derude..

2 tanker om "Den irriterende patient.."

Skriv et svar

