Nu gider jeg ikke flere små-bump på vejen!

Først en forkølelse, så en træls fod… Forkølelsen forsvandt heldigvis relativt hurtigt, men kroppen er selvfølgelig stadig lidt mærket. Efter en uges store fodproblemer er der heldigvis også styr på det igen.

Men alt i alt har de sidste par uger altså budt på meget få løbeture og samlet lige omkring 60 km. Det er altså ikke så meget, og det er lige så tilpas lidt, at løbeabstinenserne har været store! Derfor var det da også fantastisk da jeg i søndagdags uden problemer løb 9,5 km uden smerter og ubehag og ikke mindst med et kæmpe overskud – som jeg havde lidt svært ved at styre.. Mandagvar det helt umuligt at styre, og jeg endte med at spæne 6 km, hvoraf de sidste 5 blev løbet i et tempo meget hurtigere end hvad jeg normalt gør.

Jeg kan hurtigt slå fast, at det selvfølgelig ikke er det smarteste i verden, at give lidt los lige nu. men ja, jeg synes bare det har været så fantastisk at være tilbage og kunne løbe igen. Heldigvis har jeg heller ikke haft problemer, og i dag er det da også blevet til næsten 18 km – dog i et mere fornuftigt tempo!

Så alt i alt går det den rigtige vej igen – og jeg er sgu glad! Desværre er der lige endnu et bump på vejen (men jeg håber det er det sidste). Jeg er nemlig nu den heldige ejer af en omgang bihulebetændelse. Det er ikke en slem omgang – jeg er egentlig slet ikke snottet eller som sådan mærket, men jeg er bare så betændt inde i kraniet, at der er punkter på min kind, som jeg overhovedet ikke skal røre ved! Og som den kolde vind overhovedet heller ikke skal blæse ind på, når jeg løber! Og som desværre gør at hele venstre side af ansigtet snurrer og føles meget underligt, når jeg spurter af sted… Så ja, det kunne være værre, men det er altså lige lidt træls. Derfor håber jeg altså, at det snart forsvinder, og at jeg så kan komme helt ovenpå igen:)

Skriv et svar

