Dagene derpå.. og Asnæs-delen i billeder

Lørdag efter 60 km turen føltes benene rigtig gode – alligevel var det en overraskelse at stå ud af sengen søndag morgen – nej springe ud af sengen.. hoppe op og ned, lave 5 squats og tænke “hvad fuck sker der her”! Turen i lørdags var mit livs næstlængste tur, og selvom jeg ikke var særlig smadret i oktober efter min 61 km tur til 6hrun i Albertslund – ja så var jeg i hvert fald ikke i stand til at lave squats! Men det var jeg altså i går, og det er jeg stadig.

Faktum er, at jeg nærmest ingen muskelstivhed har mærket. Baller og lår har det helt fantastisk – det er kun i læggende, at jeg kan mærke lidt. Derudover så kan jeg godt nok også mærke min venstre ankel. Det er en ankel, som hen over vinteren har fået et par slag, som lige har givet sådan et par jag, men som ellers ikke har givet problemer. 60 km har ganske enkelt været lige rigeligt for den, og den er derfor noget stiv i det, og jeg har derfor gået lidt sjovt og lidt langsomt rundt for at skåne den. Det begynder dog at være rigtig fint igen, og jeg er som sådan ikke bekymret. Jeg skal bare bevare fornuften og få startet roligt op igen :)

I lørdags nævnte jeg jo, at der blev taget nogle billeder af Niels og jeg på Asnæs-delen af turen (de sidste ~20 km). Her er en bunke fine billeder fra det stykke – jeg håber i kan fange lidt af den gode stemning :)

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Per Vestbo Andersen

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Foto: Lars Lundgaard

Niels og jeg, da vi vender ude på Asnæs, og lige får en sludder med Lars og Per (der er bag kameraerne). Foto: Lars Lundgaard.

Niels og jeg, da vi vender ude på Asnæs, og lige får en sludder med Lars og Per (der er bag kameraerne). Foto: Lars Lundgaard.

Skriv et svar

