Løbende igen.

Nu er det vist tid til en lille kort update på stængerne. I går var jeg tilbage i løbeskoene. Jeg har valgt at starte på løbebåndet for at undgå vrid,som kan drille anklen. Derudover er tempoet helt nede og distancen ligeså. Det blev i går til 4 meget rolige km. Udgangstempoet var helt nede på 9 km/t, men blev hurtigt øget lidt (tålmodigheden er det store problem, når tempoet skal ned). I morges vovede jeg mig så ud i den virkelige verden. Her blev det til 5 km inden job. Efter job stod den på lidt styrketræning inden jeg sprang på løbebåndet og tog endnu 5 rolige km – efterfulgt af en times spinning efter en spisepause. Og selvom jeg godt kan mærke, at jeg stadig skal passe på og stadig kun skal løbe kortere distancer, så er det faktisk gået rigtig fint. Så i morgen kl 6.00 går det løs igen med en lille morgentur – og utroligt nok har jeg endda fået lokket en med, så der er selskab :)

Resten af ugen kommer til at foregå i samme tempo. Det vigtigste er lige nu, at blive helt klar til næste weekend, hvor jeg skal til Bornholm på trailcamp:) En tur som jeg glæder mig helt vildt til, selvom jeg lige nu slet ikke kan overskue at se så langt frem og få det hele til at hænge sammen (det kommer vel nok…. håber jeg!)

Hvad har jeg ellers lavet i den her uge…. glemt alt undtagen mig selv (cirka) i svømmehallen i mandags, svømmet 1000 m, selvom jeg var meget fristet af at skifte de 1000m ud med 20 min sauna, gået kold ca. hver gang efter træningen og som følge heraf brugt i gennemsnit 1 time på at komme i bad efter træning, taget fejl af dagene tusind gange – er nået til fredag MANGE gange i den her uge, været verdens svageste til dagens ryg-træning og samtidig total sej til bryst-træningen! Og været lidt meget træt…. Så godnat herfra :)

Skriv et svar

