Nedtrapning giver tid til nye projekter..

Så er der for alvor kommet gang i nedtrapningen! I sidste uge blev det til ca. 60 km i løbeskoene og i den her uge venter sølle to løbeture. Men al den der tid skal jo bruges! Så jeg har pludselig haft tid til at læse, tid til at se film (og jeg har faktisk præsteret at sidde stille og se to hele film i sidste uge) og ikke mindst tid til at tænke over og sætte gang i mere eller mindre fornuftige projekter. Først og fremmest har jeg haft alt for meget tid til at tænke over skøre løbeprojekter (som jeg vil spare jer for detaljer omkring).

Derudover har jeg fået overbevist mig selv om, at jeg skal begynde at ro. Jeg bor jo ved vandet nu! Det er nærmest gratis at være medlem af roklubben, klubben ligger lige rundt om hjørne, roning er fucking sejt, jeg har jo masser af tid (selvom jeg ofte har lidt for travlt!)…. der er faktisk kun argumenter for at jeg skal være medlem. I fredags var jeg derfor i svømmehallen for at lege lidt med kajakker! Jeg har sejlet i kajak før, men da blev jeg altså i kajakken. Nu skulle jeg med vilje vælte med kajakken og komme op igen! Ja, ærlig talt var jeg slet ikke tryg ved situationen – jeg var faktisk ret så tøset. Men når de andre kan, så kan jeg jo også, så jeg fik prøvet nogle grænser af og forsøgt mig med både at vælte og komme op igen. Der er helt klart plads til forbedringer, men det vigtigste var at jeg lige blev lidt tryg ved det ;) Så nu skal det bare blive varmere, og ikke mindst maj, hvor der venter et introkursus. Og så satser jeg på at en stor del af sommeren skal bruges i løbeskoene eller på vandet :)

Derudover har jeg også hevet fat i en gammel kærlighed – badminton! Jeg har længe kigget langt efter folk der har spillet badminton ovre i centeret, og for nyligt endte sko, bolde og ketsjer i mit efterhånden ret fyldte træningsskab. Da der i weekenden ikke skulle trænes særlig meget pga. nedtrapningen (badminton tæller tydeligvis ikke i forhold til det der nedtrapning) , så fik jeg lokket en badmintonmakker fra kbh til Kalundborg for at spille lidt med mig. Og hvor var det dog bare fedt. Det var måske ikke det bedste badminton jeg fik vist i går, men eftersom at jeg kun lige har rørt min ketsjer en gang indenfor det seneste år, så var det slet ikke så tosset. Så når nu det bliver badmintonsæson, så kan det godt være at jeg skal prøve at finde nogle der gider spille lidt med mig – bare et par gange om måneden måske :)

Der tænkes selvfølgelig så småt også i forberedelserne til på søndag og på selve løbet… men jeg er ikke nået så langt med det endnu, og derfor må i lige vente lidt med at høre mere om det :)

Skriv et svar

