Diskussionerne fortsætter….

Mandag mente jeg at jeg skulle. Tirsdag mente jeg det samme, onsdag overvejede jeg en kortere distance, faktisk overvejede jeg flere kortere distancer. I går var jeg helt afklaret med at jeg ikke skulle…. Men i aftes og i morges har min krop bare fortalt mig, at den gerne vil!

Nemlig løbe løb i morgen. Flere løbevenner kaster sig over 100 km og 50 km distancen i morgen, og jeg gad virkelig godt forbi og heppe . Og hvis jeg alligevel skal derud, kan jeg jo lige så godt løbe lidt selv…

I dagene efter løbet i horsens mærkede jeg nærmest intet i benene. Selv anklerne, som jeg havde været bekymret for, gav ingen problemer. Men om onsdagen var hoftebøjeren ikke tilfreds. Kuren vidste sig imidlertid at være 10 km i hvad der på nuværende tidspunkt er et ret godt tempo for mig:) og i dag føles kroppen super igen.. og dermed er jeg tilbage til diskussionerne om hvad jeg lige skal i morgen?! Parkrun i fælledparken kl 9 eller stille til start i Albertslund kl 8 (nok på marathon – jeg kan jo altid stoppe før…… Som om…)

Beslutningen bliver nok først taget i aften.. men eftersom jeg lige fik smidt mit nummerbælte i kufferten inden jeg strøg ud af døren tidligere, så ser det lige nu ud til at lysten får lov til at vinde over fornuften…

God weekend derude:)

Skriv et svar

