Hammer Trail lige om lidt!!!

Wuhuuuu, så er det lige snart! I morgen går turen fra verdens ende til solskinsøen, hvor jeg lørdag kl 12 står klar på 25 km distancen. Klar til et løb hvor jeg bare skal nyde det, og tage den med ro, og sørge for ikke at smadre mine ankler. Jeg har sagt den sætning højt mange gange, og det bliver ikke sidste gang, for jeg kan godt mærke, at min indre galophest overhovedet ikke er afklaret med, at jeg SKAL tage den med ro! Indtil nu har jeg taget en lidt sær strategi i brug – jeg har simpelthen fået løbet mig selv godt i smadder! Jeg kan lige nøjagtig ikke gå op til 1. sal uden at mine ben gør ondt! Det lyder nok ret så dumt, men er alligevel lidt snedigt, for hvis jeg bare får ondt nok på første stigning på lørdag, så vinder fornuften måske over galophesten ;)

Turen starter med en togtur. I Lejre skal jeg mødes med nogle af mine rejsebuddies, som jeg ikke kender, men som jeg er sikker på jeg får en super weekend med. På Frederiksberg skal der siges hej til endnu en (eller flere… detaljerne er der ikke lige styr på) og når vi ankommer til hytten på Bornholm er det tid til at sige hej til den/de sidste som jeg skal bruge weekenden med. Og det passer så alligevel ikke helt, for vi skal jo løbe en masse, og faktisk skal de andre løbe en del mere end mig. Derfor planlægger jeg også en masse tid i solen, lidt ekstra løb, lidt badning og hvad jeg ellers finder på ovre på den der solskinsø! Jeg glæder mig helt vildt! Bornholm var jo fantastisk sidst, og nu er øen endda varmere – det kan ligesom kun blive en god weekend!

Det skal også siges, at det er et stort plus for hele weekenden, at den allerede er startet! I morgen skal jeg nemlig halvtidligt af sted, og har derfor fri! Det er tiltrængt ovenpå en uge med vagttelefon for første gang! Ikke fordi den har ringet en hel masse, men fordi jeg har været lidt halv-panisk over at den skulle ringe, og som følge heraf har sovet forfærdeligt hele ugen. Toppet op med morgenløbeture, der har betydet at jeg har været oppe mellem kl 4.30 og 5.00 tre dage i den her uge….. ja så har jeg faktisk også bare fortjent weekend nu! Udover at jeg har løbet mig selv halvt i sænk i ugens løb, så har der været godt gang i diverse alternative tidsfordriv. Det er blevet til både klatring, forårsbadning i bølgen blå (fantastisk!), hygge i solen og lidt styrketræning (dog med knap så godt resultat i den her uge, da nogle nye øvelser tydeligvis har smadret ryggen lidt).

Nå men tilbage til Bornholm. Jeg må indrømme, at jeg jo ikke altid har styr på alle detaljerne i forberedelserne, og den her gang er ingen undtagelse! Faktisk har jeg nærmest ikke styr på noget! Jeg har modtaget min kop med posten i dag (sådan en skal man åbenbart have med) Og jeg har simpelthen fået købt en smart fancy sammenklappelig spejder-kop, som man selvfølgelig ikke kan leve uden!! Jeg har fået købt noget mad! Jeg har fundet ud af, hvilken klub jeg stiller op for til det her løb. Det er for en gangs skyld løbeklubben på facebook, og dermed er jeg så heldig at det er tid til at lufte både min nye røde buff (jeg kompenserer for at jeg i morges kom af sted i 2 graders varme i korte tights og en tynd langærmet trøje) og mine nye røde CEP strømper (og selvfølgelig det sædvanlige røde klubtøj) Jeg hader godt nok rødt, men det bliver sgu så gennemført, at det er helt ok. Jeg har også lagt min badedragt frem.. Nå ja og jeg har fået vasket det der fine klubtøj, som forhåbentligt er tørt til i morgen.. Derudover er jeg kommet frem til, at jeg er utrolig træt, og at jeg har meget mere lyst til at kigge efter rejser til Island end til at pakke lige nu….. jeg når det vel nok ;)

God weekend når i når dertil, og godt løb til alle jer der skal løbe det ene eller det andet :)

Kalundborg sjov (overaskende lækkert...)

Kalundborg sjov (overaskende lækkert…)

Mere Kalundborg sjov (jeg var overraskende god!)

Mere Kalundborg sjov (jeg var overraskende god!)

4 tanker om "Hammer Trail lige om lidt!!!"

  1. Jeg nyder også at følge dine inspirerende og underholdende skriblerier her :-) Pøj pøj og rigtig god fornøjelse!

    Mvh.
    Lisette

Skriv et svar

