Summergames, trapper og flødeboller

Summergames
I går stod den på Summergames med jobbet! Jeg havde kæmpet gevaldigt for at samle et hold, hvilket heldigvis lykkedes til sidst – og hvilket hold!!! Selvfølgelig et sandt vinderhold! Vi deltog i 5-kamp, hvor disciplinerne var rundbold, høvdingebold, kæmpe-bordfodbold, kædestafet og crossfit. Kædestafetten var første disciplin, og her fik jeg dagens flyvetur, da jeg yderst i kæden blev slynget rundt i et sving, og altså lavede et flot styrt, som har givet et rimelig ømt skinneben! Men trods lidt ynk kom jeg op igen og vi vandt første disciplin…. og sådan fortsatte vi ellers! Fantastisk hold jeg havde fået samlet der ;) Selv gav jeg den i visse discipliner mest som hepper – men det er også vigtigt med sådan nogle – hvilket har resulteret i en lidt rusten stemme i dag!

Efter alle 5 discipliner havde vi hevet 5 sejre hjem, hvilket der var et andet hold der også havde. Vi måtte derfor i kamp i kæmpe-bordfodbold igen, hvor vi vandt sikkert! Så pokalen kom hjem hvor den hører til i vores afdeling, og jeg valgte at fejre sagen godt og grundigt med bobler af pokalen og det hele – og ja, dagens løbetur – den blev bare lige droppet for en gangs skyld….

2013-06-11 20.31.50

Trapper og intervaltræning
Pga. tirsdagens fejring var jeg lidt af en slow-starter i dag, men efter en times lur i solen efter arbejde var jeg klar på dagens løbetur, som igen bød på gensyn med mine yndlingstrapper! Det blev til 4 * 5 minutter på trapperne med 2 minutters pause imellem. Tempoet er faktisk højere nu end det var sidst jeg var på trapperne i april, men det var bestemt stadig hårdt! 20 omgange op og ned blev det til, og selvom jeg ikke helt holdt tempoet på sidste interval, så var den der næsten, som grafen nedenfor også viser.

Dagens trappeløb

Dagens trappeløb

Egentlig skulle jeg have løbet bakketræning på Bøgebakken i dag inklusiv en max-test, men jeg valgte altså i sidste øjeblik at joine et par kollegaer på trapperne. Derfor var jeg stadig lidt interesseret i pulsen, for selvom jeg ikke føler jeg kan nå max på trapperne, så komme pulsen bestemt op! 195 var dagens højeste puls! Jeg har sidste år målt en puls et godt stykke over de 200, og jeg er lidt spændt på om den stadig kan presses helt derop, men det må altså lige vente til jeg har tid til at komme forbi nogle gode bakker.

Flødebolleløbet 2013
Og sidst er det på tide at melde ud at jeg efter i to år at have været flødebolleuddeler til AK73s flødebolleløb nu endelig er tilmeldt som deltager. Løbet afholdes i Fælledparken den 15. august. Det er på 10 km, men der skal indtages en flødebolle per 400 m – altså i alt 24 flødeboller! Jeg har overhovedet ikke lyst til alle de der flødeboller, men jeg er jo for fanden nødt til at prøve at deltage ligesom….. Så nu har jeg lige et par måneder til at vænne mig til tanken ;)

Om ikke andet bliver det pisse sjovt – som altid :) måske lidt ulækkert…. men stadig sjovt :)

Skriv et svar

