Løbelækker med nyt gear

Efter lørdagens langtur har stængerne godt nok været lidt trætte, og jeg kom derfor først i gang med løb igen i går, hvor den så godt nok stod på en omgang hårde bakkeintervaller. Så jeg må altså erkende, at jeg alligevel endnu ikke er helt oppe i gear igen mht. løbet, men det kommer nok. Til gengæld så har jeg været et smut forbi Ryders, og selvom det så måske ikke bliver til helt så mange km, så kan jeg nu i hvert fald være rigtig sommerlækker på de ture det bliver til ;)

Selvom jeg allerede har endda et par Ryders solbriller i forvejen, så var det ligesom tid til lidt fornyelse, og Ryders har derfor udstyret mig med deres nye model Saber, i hvid. Og den er sgu altså lækker. Den er let som en fjer og sidder fast selv når jeg sprinter bakke-intervaller (som om det sådan rigtig går hurtigt! ;) ) og hænger på hovedet (fordi det gør jeg bare nogen gange) Og jeg kan også afsløre, at de egner sig fantastisk til kajak…

Nå men ikke så meget snak, men døm i stedet selv – jeg synes sgu de er lækre… og at jeg selv er lidt sommerlækker :) (og at Røsnæs bare gør sig godt på billeder)

På skønne Røsnæs. Foto: Henrik Bendix

På skønne Røsnæs. Foto: Henrik Bendix

Foto: Henrik Bendix

Foto: Henrik Bendix

Mit indre legebarn :). Foto: Henrik Bendix

Mit indre legebarn :). Foto: Henrik Bendix

Men selvom det ikke bliver til så meget løb, så feder jeg den ikke en hel masse. I torsdags var jeg ude og svømme havsvømning for første gang, hvilket jeg har skrevet lidt om her. Jeg har efterfølgende været ude hele 3 gange, og selvom der har været bølger nogen gange og det ikke altid har været lige let, så er jeg bare blevet mere bidt af det, og synes stadig bare det er super fedt. Så fedt at jeg stadig er lidt ærgerlig over, at jeg ikke når at svømme i dag… Men der er mange ting jeg gerne vil nå for tiden, og derfor farer jeg så også ud af døren lige straks, for at spille badminton :)

Skriv et svar

