En meget travl og hård juli måned

Så blev det august, og dermed kan jeg se tilbage på en noget hård måned. Juli blev måneden hvor jeg begyndte at svømme igen, og samtidig blev det måneden, hvor jeg igen gav træningen et hak opad, og måske nok nåede min egen grænse. Det har i hvert fald været en hård måned. Et træningsmæssigt overblik kan ses nedenfor, hvor det kan ses, at jeg har været aktiv alle dage i juli måned. Faktisk har jeg trænet mere end to timer hver dag i gennemsnit og generelt en 10-15 timer mere på en måned, end jeg plejer, så det giver trods alt mening, at jeg er lidt træt.

Juni måned blev afsluttet med trætte ben efter 5 gange marathon, og starten af juli bar præg af trætte stænger og en lyst til at lave andet end løb. Lysten til andre ting er der stadig, men lysten til løb er igen enorm, og jeg har svært ved at holde løbe-ideerne nede ;) Trods de stive stænger blev det til næsten 340 km løb. Derudover har jeg svømmet næsten 20 km, hvilket jeg er enormt stolt af! :) Kajak er det også blevet til – faktisk hele 80 km :) (og en god portion vabler som bonus…)

Juli måneds træning

Juli måneds træning

Det handler jo om at mærke efter, og jeg behøver ikke at mærke særlig meget efter for at konstatere, at jeg ikke kan holde den her stil længe.. Derfor bør jeg nok enten trappe ned eller få skåret noget andet fra i mit liv. Der er i hvert fald ikke nok timer i døgnet… Strategien er slet ikke klar, men nu har jeg trods alt også 1½ uges ferie til lige at slappe af og tænke over det…. og så må jeg se om ikke jeg falder ind i en lidt mere holdbar rutine bagefter :) (og ellers må jeg vel lære det på den hårde måde)

Nu gælder det Samsø :) God dag derude…

3 tanker om "En meget travl og hård juli måned"

Skriv et svar

