Noget af en kovending

Jeg har vel brugt et par måneder på at være rimelig meget oppe at køre over og planlægge det her 100 km løb i Hong Kong, som jeg havde planlagt at deltage i. Men det var så lige indtil i går, for i går lavede jeg en drastisk kovending og besluttede at jeg ikke deltager!

Det kom sig egentlig af, at tilmeldingen åbner i dag (den er faktisk næsten lige åbnet), men at jeg pt. er uden dankort, og dermed ikke kan tilmelde mig! I stedet for at finde en løsning på det endte jeg altså i den lidt drastiske, men nok meget fornuftige løsning, ikke at tilmelde mig, men i stedet løbe et andet løb! Og hvorfor nu det. Der er mange grunde. Den vigtigste er nok, at jeg er udmærket klar over at jeg vil være presset helt i bund fra nu af og året ud pga. diverse andre ting! Så primært derfor har jeg valgt at sige, at 5 måneder, hvoraf de fleste vil være pressede og kaotiske ikke er nok til at jeg bliver klar, og samtidig er for meget i forhold til at jeg skal huske at passe på mig selv!

Jeg har planlagt meget allerede, og det bliver ikke spildt, for jeg har jo overvejet et andet mål næste år – Hammer Trail, og træningen vil passe ganske udmærket frem mod Hammer Trail, så det bliver den foreløbige plan :) Og ellers så fejrer jeg min beslutning med endnu en træningsfri dag (nu nummer 3 i streg), imens jeg overvejer om det er tid til at få åbnet de sidste par ugers uåbnede post ;)

Skriv et svar

