Årets cracey

To timers søvn plus en times blackout i bilen mod kbh, ikke så meget mad, en meget kaotisk dag med erfaringer og oplevelser jeg aldrig havde troet jeg skulle støde ind i (og jeg ikke ønsker andre skal udsættes for). Optakten til årets cracey var kort sagt rigtig skidt.

Jeg var helt ved siden af mig selv, helt oppe at køre og løbetøjet var i dagens anledning udskiftet med “den lille sorte”. Kombinationen af disse ting og faktum at jeg ikke kunne finde ud af at tale da jeg skulle afhente startnr (der sker sjove ting i en kombination af manglende søvn og plus på adrenalinen) gjorde at jeg hurtigt blev dømt til at være fuld! Jeg var altså IKKE fuld!

Vi fik taget holdbillede og starten gik. Modsat sidste år var der en fast rute i starten, hvor der skulle svømmes en del.. så de første tyve min forsvandt hurtigt. Der var nu 40
Min tilbage og løbet var frit. Vi skulle løbe efter poster efter et kort resten af tiden. Frøken grøn var hammergod. Næsten perfekt monteret på ryggen. Så frøkenen og jeg og min makker Bjarne og hajen Harald fløj rundt. På land og i vand! Og det var pisse fedt. Jeg var smurt ind i sand og det var bare en fed udfordring.

Stemning, setup – det hele var super! Hvis man vil se hvordan et løb bør afholdes, så skulle man have været forbi og lure i dag. Jeg håber bestemt at komme igen næste år og er sikker på at frøken grøn kun vil bakke mig op..

Billeder?! Jeg håber at finde nogen på facebook så i kan se os i aktion. Indtil nu må i nøjes med at forestille jer “fulderikken” i “den lille sorte” med en krokodille på ryggen ;)

image

image

Skriv et svar

