Tilbage til en normal hverdag

De der har læst med i noget tid har nok bemærket, at der ikke har været så meget aktivitet herinde, og måske har i også luret, at den aktivitet der har været herinde, er noget der er skrevet i hast. Jeg har som allerede nævnt haft rigtig travlt – travlt på jobbet, men også med træning og mange andre ting. Jeg nåede for et par uger siden også til en erkendelse af, at jeg skulle geare ned.

Desværre blev beslutningen om lige at geare ned og få ro på ikke den umiddelbare succes, som jeg havde håbet på…. Der kom nemlig noget i vejen! Et tyveri gjorde at jeg pludselig stod uden nøgler, pung, jakke (og hvad der ellers var i den taske). Jeg lover for det medfører et kaos, sådan at miste sine ting. Mange ting kan der selvfølgelig relativt hurtigt komme styr på, men det er sgu bare ikke en rar oplevelse, og den var lidt hård og lidt svær at sluge. Nå andre tager ens ting og pludselig har adgang til ens oplysninger og nøgler, så gør det bare noget ved en! Selvom låse straks blev omkodet og skiftet, så er der bare sådan en utryghed, som jeg aldrig har haft før, og som jeg desværre stadig føler lidt… Men i løbet af de første 2-3 dage fik jeg trods alt styr på mange ting, og kom ovenpå (dog med massivt søvnunderskud). Og så holdt jeg mig ellers ovenpå indtil jeg en aften opdage misbrug af mit dankort. Og det slog mig ærlig talt godt og grundigt ud. Penge er reelt ligegyldige, men krænkelsen over at andre er gået ind på “ens område” (IGEN) og har brugt ens kort, den var slet ikke rar. Det var så her, at jeg tog en nat uden søvn og efterfølgende en dag i en tilstand, hvor folk troede jeg var stjernestiv ;)

Det var noget af en dag! Og hvordan jeg lige præsterede allerede dagen efter at stå klar til et brag af en firmafest med Novo har jeg måske stadig svært ved at forstå. Endnu mindre forstår jeg alle de ting der skete i weekenden, og ikke mindst den ro jeg tog det med (Især i betragtning af hvordan jeg lige var da jeg opdagede misbruget…). Men resultatet i dag er, at ting stort set er på plads og i orden igen – der er penge på kontoen igen, og jeg har fået nyt dankort. Men det har trukket tænder ud! Men med en afsluttet forsikringssag og en politisag, som jeg forhåbentlig ikke længere skal involveres i, så regner jeg meget med, at det nu for alvor bliver bedre! Det skal det ;)

OG så lover jeg, at næste blogindlæg kommer til at handle om det det hele handler om – løb, træning og sjove ting :)

Skriv et svar

