Tilmeldt mit første 12 timers løb – men først nedtrapning og afslapning på Island

12 timers løb i Grenå
Jeg har luret på Grenå Løbefestivals 12 timers løb rigtig længe! Og jeg har egentlig rigtig længe været sikker på at jeg ville stille op i 12 timers klassen, men jeg har ikke fået tilmeldt mig! Først var det pga. det her knæ, som ovenpå 24 timers løbet i Viborg var lidt mærket! Det har dog ikke brokket sig det mindste i en uge nu, så jeg tror det virker som det skal igen. Derudover har mit manglende overblik også holdt mig tilbage. Jeg har ærlig talt ikke overblik over hvad der skal ske mere end få dage frem i tiden lige pt., og derfor har jeg på ingen måde overblik eller styr på transport og logistik i forhold til løbet.

Men altså, nu har jeg tilmeldt mig, så finder jeg nok ud af resten eftersom jeg ligesom er tvunget til det nu ;) Jeg tillader mig dog at strække den lidt. Jeg smutter nemlig lige om lidt en tur til Island og ja jeg er godt nok først hjemme 5 dage før løbet, men jeg tror på at jeg finder en løsning! (det skal jeg….).

Hvad er målet så? åh ja, jeg har et mål, men med alt det kaos der har været i mit liv de sidste par uger, ved jeg snart ikke om jeg tror på det. Så giv mig lige nogle dage, så mærker jeg lige efter før jeg melder noget ud…. men i kan selvfølgelig godt regne med, at overliggeren er sat højt ;)

Ferie og nedtrapning på Island
Men lige om lidt venter Island altså. Nogle kan måske huske et gammelt indlæg på bloggen. Et indlæg om et foredrag jeg var til i december med Thyra Frank – et foredrag som inspirerede mig til at invitere min mormor på en miniferie. Nogle måneder senere stod den på konfirmation i familien, og efter et par glas rødvin blev miniferie til en rigtig ferie, og vi blev enige om, at vi da var nødt til at opleve Island! Så kort tid efter blev ferien booket, og nu er det altså lige om lidt at vi skal af sted.

Og jeg glæder mig! Jeg glæder mig helt vildt. Til at slappe af, være sammen med min mormor, opleve en masse, til at komme væk fra Verdens Ende, fra kaoset og til bare lige at blive nulstillet og kunne starte rigtig forfra, når jeg kommer hjem igen :) Og jo, så glæder jeg mig dig da også til at få mig et par løbeture i den islandske natur ;)

Skriv et svar

