Den korte version – jeg gjorde det! 120,773 km (vist nok), men…..

….for satan det holdt hårdt. Jeg er lige nu meget træt, smadret og øm, og derfor får i bare en kort update indtil jeg har overskud til den store racereport.

Alt gik efter planen de første 6 timer, men derefter gad min krop tydeligvis ikke mere. Det illustreres nok fint af mit madindtag. Den første bolle ved 40 km gled ned på under 1 km, den anden ved 65 km var meget kvalmefremkaldende men kom da ned i løbet af 2 km… Den tredje startede jeg på ved 90 km, og den tog så 12 km! Kort sagt det gik helt galt fra ca 70 km. Kvalme, manglende energi og stort besvær med at indtage noget – toppet op ned vel en 8-9 toiletbesøg over de sidste 50 km.

Det var hårdt og slet ikke rart. Jeg havde faktisk besluttet at stoppe på et tidspunkt, og har stadig svært ved at forstå hvordan jeg fik kæmpet mig igennem de sidste 50 km. Men jeg gjorde det og er hamrende stolt og glad :)

Løbet sluttede som sædvanligt med en tudende Sidsel indtil jeg blev overfaldet ned lykønskninger :) det har været en fantastisk dag, og jeg glæder mig til at fortælle mere :)

Skriv et svar

