Gang i benene igen…

Så er jeg retur i løbeskoene igen! Træningen blev genoptaget mandag med svømning og lidt styrketræning. Og tirsdag var jeg tilbage i løbeskoene! Og det var fedt at være tilbage i løbeskoene! Fedt at mærke, at jeg lynhurtigt var ovenpå lørdagens løb! Benene var lynhurtigt gode igen, og den største pris jeg har måttet betale har været noget meget slidt hud ovenpå foden, som stille og roligt begynder at falde af, og så kommer det nok til at koste den der tånegl, som døde ved 100 km løbet i maj, og som næsten var blevet fin igen! (øv..)

Jeg skal dog ikke lyder som et totalt supermenneske, for selvfølgelig kan jeg mærke det på kroppen. Jeg SKAL mærke efter lige nu, og jeg løber absolut ikke lange ture endnu. Led og sener har været belastede, og jeg kan godt mærke, at jeg skal tænke mig om. Derfor er resten af ugen og næste uge også bare dedikeret til at komme i gang og træne roligt. Men jeg håber selvfølgelig meget, at det så kommer til at gå så godt, at jeg kan løbe Berlin Marathon i næste weekend – men det bliver helt sikkert et roligt løb :)

Jeg er samtidig også ved at starte op på styrketræningen igen – og jeg kan godt love for, at det er hårdt! Faktisk var jeg nok mere ussel onsdag pga. tirsdagens styrketræning, end jeg var i søndags ovenpå 12 timers løbet. Derudover så er der selvfølgelig fokus på svømningen :)

Der har selvfølgelig været mange mange tanker i mit hoved siden i lørdags. Jeg bliver helt glad indeni, når jeg tænker på de der fantastiske 12 timer (ha ha, jeg har tydeligvis hurtigt glemt, hvor forfærdeligt det var, da jeg havde det rigtig dårligt under løbet). Jeg har tænkt mange ting om fremtiden, jeg har tænkt mange ting om fortiden, om min træning… ugen har desuden hevet mange andre følelser frem – både dårlige og gode! En reminder om at nyde livet mens man har det hamrede lige ind i fjæset på mig mandag, jeg har været glad og nærmest lykkelig, men også træt og meget frustreret….. det jeg egentlig vil sige er, at jeg har mange ting jeg gerne vil sige, men mange af tingene kører i ring inde i mit hoved lige nu, og selv de ting der hører hjemme på bloggen, har jeg altså meget svært ved at få ud! Måske kommer der hul på det hele i morgen, måske kommer der lidt stilstand… jeg ved det ikke – vi må se, men nu er i advaret om at alt kan ske :)

Skriv et svar

