Så gælder det Berlin

Så blev det endelig weekend for mig, og i morgen går turen mod Berlin, hvor jeg glæder mig meget til et par feriedage og til at løbe på søndag.

Træningen er ellers fortsat på lavt blus. Jeg har været presset i løbet af ugen og som følge deraf virkelig træt.. så jeg prøver at tage den med ro og bare komme stille i gang. Og så ser jeg ellers frem til et par dage væk fra hverdagen.

Ja, der venter selvfølgelig et marathon på søndag. Selvfølgelig gennemfører jeg, men jeg skal virkelig tage den med ro og bare nyde det. Fokus bliver absolut på at nyde løbet og stemningen, og ja komme igennem uden at være for hård ved kroppen :)

Til alle andre som skal løbe i weekenden, om det er i Berlin, spartathlon eller noget helt tredje – godt løb og nyd det :)

4 thoughts on “Så gælder det Berlin

Skriv et svar

