Støt brysterne

I lørdags arrangerede min klub, 5 Tårns Motion, Støt Brysterne løb i Kalundborg. Jeg havde meldt mig som hjælper, men var som sædvanlig ikke så hurtigt ude, så alle hjælper-pladser var taget (lækkert positivt problem at have!). I stedet lovede jeg hep, da jeg ikke helt turde stille op fordi jeg ikke helt vidste hvad der var fornuftigt med fødderne.

Men fredag aftens løbetur var en fest! Og ikke kun fordi jeg var iklædt pink paryk og kjole, men fordi løbet bare gik rigtig godt. Så da jeg vågnede lørdag morgen besluttede jeg hurtigt, at jeg da selvfølgelig skulle løbe. Så det blev til 9,6 dejlige km i Kalundborg City. Først 6,4 km med chefen, som selvfølgelig sluttede af med at løbe fra mig før han stoppede på 6,4 km. Derefter tog jeg en omgang til, hvor jeg næsten var ved at gå i stå, fordi jeg ikke selv kunne finde ud af at holde et fornuftigt tempo – altså lige indtil der kom en og overhalede i et sindssygt tempo… Så var jeg jo nødt til at følge med ;) (og jeg kan faktisk se, at sidste omgang alligevel blev den hurtigste omgang)

Det var fedt med en lækker tur, og fedt at løbe gode løbeture to dage i træk uden at mærke noget i foden :) Desuden var det fedt med en weekend, hvor jeg kunne få slappet godt af. Jeg har ikke sovet så meget i meget lang tid, men det var virkelig godt. Det var også en weekend hvor jeg tog nogle beslutninger, og især en af dem er særdeles relevant for mit løb, og vil i derfor også komme til at høre mere om :)

Startområdet Foto: Lars Lundgaard

Startområdet
Foto: Lars Lundgaard

Efter 6+ km Foto: Anni Pedersen

Efter 6+ km
Foto: Anni Pedersen

Starten. Foto: Anni Pedersen

Starten.
Foto: Anni Pedersen

Skriv et svar

