En skøn efterårstur der fik ryddet op på øverste etage

På sådan en smuk efterårsdag som i dag trak det altså en del at komme hjem fra arbejde… Tankerne var på den her løbetur, men andre tanker havde det dog med at overmande tanken om bare at løbe, leve og nyde…

Men jeg kom dog i skoene og af sted. Dagens rute blev diskuteret gevaldigt! Vejret var jo fantastisk, og det ville være den perfekte dag at komme helt ud på Asnæsspidsen og se den skønne natur derude, men det ville betyde en tur på 30 km, som egentlig ikke lige var planen… Nå, jeg “glemte” at dreje af, og efter 12 km var jeg derfor ude ved spidsen, hvor jeg tråde ind på stierne, hvilket var dagens højdepunkt indtil da! For turen var drøj indtil da. Jeg er på overarbejde på øverste etage og det fylder så meget, at jeg har svært ved helt at være mig selv og nyde de ting jeg normalt elsker at gøre. Nå men da jeg ramte stierne, løb langs vandet, hilste på en fisker, så rådyrene, mindedes tidligere løbeture herude, smilede til en ko som svarede igen ved at løbe efter mig (jeg blev lidt panisk og endte i tang til op over anklerne før koen forstod, at jeg ikke var en legekammerat) blev der efterhånden tomt deroppe, og jeg formåede at slappe helt af og bare nyde det…

Efter 20 km var jeg der! Jeg fløj – det var fedt, det var fantastisk! Det var lige det jeg havde brug for :) Jeg fløj hjem… og nu slapper jeg af indtil jeg skal i seng inden så længe.

Og billederne herunder illustrerer forhåbentligt at omgivelserne var helt fantastiske i dag…

2013-10-16 17.10.13

2013-10-16 17.34.32

2013-10-16 17.21.58

2013-10-16 17.43.03

2013-10-16 17.39.32

Det lyder måske ikke af så meget, men dagens oplevelse var dejlig – og tiltrængt! Jeg ved at lysten til løbet altså er derinde – jeg har bare et problem med overskuddet til det lige nu. Derfor er jeg glad for, at jeg stadig planlægger at skulle løbe løb næste weekend, selvom jeg i går var ved at droppe det hele :) Det bliver måske ikke helt som planlagt, men det lover jeg at fortælle mere om inden race-day :)

Skriv et svar

