Nu gælder det marathon i Albertslund

I morgen går det for manges vedkommende løs med 6 timers løb om Tueholmsøen i Albertslund – men for mig bliver det altså i år til et marathonløb. Jeg kan mærke, at det er den rigtige beslutning, og jeg glæder mig faktisk til at løbe i morgen, og ikke bare til at komme ud og se en masse andre løbere.

I ugens løb har jeg taget den meget med ro, og det er kun blevet til nogle korte løbeture. Til gengæld har jeg svømmet hele 4400 meter i ugens løb, og så har jeg befundet mig endda noget tid i styrketræningslokalet (hvor jeg dog mest bare har snakket og leget med vippebræt….). Jeg gad faktisk godt løbe med lidt speed i morgen, meeeen jeg ved også godt, at det ikke er det klogeste at gøre lige nu. Om en uge skal jeg testes, hvorefter der skal fastlægges et træningsforløb for mig frem mod forårets 100 km løb, så jeg burde sørge for at være helt fit og klar til at starte det forløb op… omvendt er det her måske sidste chance i noget tid for at skeje ud ;) Som i måske kan fornemme, så er jeg ikke afklaret med hvad planen bliver – faktisk er jeg slet ikke afklaret med om der bliver nogen plan… Det jeg ved er, at jeg skal af sted kl 8.15 i morgen! Og så ved jeg, at jeg nok burde få pakket noget tøj, for ellers så kunne det jo godt ske (igen), at jeg står i morgen kl 14 – rimelig våd og ret hurtigt ret kold – uden skiftetøj, og med udsigten til at vente et par timer på at de andre bliver færdige med at ræse rundt….

Så jeg tror jeg vil få pakket lidt nu ;) God fredag aften og weekend :)

Skriv et svar

