Maxim produkt-test og pandelampe-indkøb

MAXIM test
Hvis man følger med på mere end bare et par enkelte løbeblogge, så har man nok allerede været forbi minimum en blog, hvor bloggeren har fået tilsendt nogle MAXIM produkter til test – og ja, det har jeg da sørme også fået!

- Energy Bar sweet & salty 55 g
– Total hydration tabs
– Recovery protein powder chocolate 750 g
– Recovery drink strawberry 250 ml

Produkterne var i brug i sidste weekend, hvor jeg løb marathon. Under løbet brugte jeg hydration tabs. Jeg er vild med princippet. Tag et par tablet og hæld vand i, vent og bum, så har du en drik. Drikken indeholder mineraler og sukker og hjælper dermed både på mineralbalance, men giver samtidig energi! Jeg spiser normalt salt Sticks, og er super glad for det, men jeg kan egentlig godt lide ideen her, fordi man også samtidig får noget energi. Der er ikke samme mængde energi i, som der er i det energidrik, jeg normalt bruger, og smager er appelsin! Og ja det er jo selvfølgelig altid individuelt, men appelsin er altså ikke lige min favorit, og det forstærkede nok bare følelsen af, at den er sød – meget sød! Igen vil jeg dog komme tilbage til selve princippet – det er sgu nemt med sådan 3 tabletter der bare skal i 750 ml, og så er man klar. Jeg håber de finder på andre/flere smagsvarianter, og så kunne jeg sagtens finde på at bruge det igen, men det vil primært være til marathonløb, hvor behovet for energi ikke er så stort, og så vil det igen primært være til løb, hvor jeg måske er på farten, og foretrækker de nemme løsninger :)

Selve indtaget gik også fint. Jo det var sødt, og jeg droppede at drikke de sidste 400 ml (havde gjort 1,5 liter klar til marathonløbet), men maven gik ikke i baglås eller noget der ligner ;)

Efter løbet spiste jeg chokolade og lagkage…. nå ja og så MAXIMs Energy Bar sweet & salty! Den var sgu lækker! Nok især fordi den ikke var for sød, men også var saltet. Men ligeså lækker den var, ligeså dårlig oplevelse var det desværre at indtage MAXIMS Recovery drink strawberry. Jeg mindes de der jordbærmilkshakes man har fået nogle gange som barn, og det her var ligesom dem – bare lidt værre! Det er alt alt for sødt og syntetisk for mig, og den der cremede konsistens spiller bare slet ikke for mig…

Tilbage er nu Recovery protein powder chocolate , som jeg altså endnu ikke har brugt. Jeg ved ikke helt hvornår jeg får taget mod til mig (af frygt for at der venter endnu en sød omgang), men jeg lover at opdatere herinde :)

Et par af de testede produkter.

Et par af de testede produkter.

Nye pandelamper på vej
Dagens højdepunkt har været modtagelsen af en mail der fortalte, at min ordre var afsendt! Ordren indeholder nemlig to nye pandelamper til mig! Jeg har længe brugt sådan en mindre PETZL pandelampe, men den er bare ikke god nok til at løbe rundt på Røsnæs og ude på landet her om natten og om vinteren, så nu skulle det være. Jeg har fået masser af anbefalinger, men endte ud i den nemme løsning – indkøb af både PETZL Nao og LED Lenser H14R :)

…. og nu glæder jeg mig bare helt enormt til at prøve dem af :)

Skriv et svar

