Sukkerkold – helt sukkerkold!

Det går skide godt med træningen… jo jo, det har kostet en negl i ugens løb, jeg har fået imponerende brandsår under armen (yndlingstrøjen blev på et splitsekund til hade-trøjen og brandsår fra pulsmåleren, sår på anklen fra de lange tights (hader vinter-løbetøj) og mit søvnbehov er godt nok i den størrelse, hvor det er lidt småpinligt (måske også hjulpet på vej af sidste uges sygdom og medicinindtag).. Men jeg var flyvende i går eftermiddags på løbeturen med indlagte 500 meters intervaller.

Men i morges….. i morges skulle der løbes 90 minutter hvoraf de 50 min skulle være lidt hurtigere end det tempo jeg lige elsker. Men med den langbenene forrest gik det fremad i det rette tempo! Jeg kunne godt mærke jeg ikke lige var i hopla, og snakken stopede derfor efter de første 20 min i hyggetempo og blev så gemt til de sidst 20 min, der igen forløb i hyggetempo! Og på den måde kom jeg så godt igennem dagens løbepas…. Og med lige rigelig optimisme skiftede jeg straks derefter til badmintontøj og så skulle der ellers ske lidt!

Men så gik jeg kold! Helt koldt! Så kold, at jeg et par gange efter en duel måtte sige “øjeblik”, sætte mig ned og lige forklare, at jeg lige skulle have et øjeblik, så jeg ikke var så svimmel. Ja badmintonkampen måtte efter et par af disse pauser afbrydes, og jeg måtte hjem og få styr på blodsukkeret…. Og lige nu er jeg glad for at jeg “bare” skal svømme i morgen, og lige har en løbefri dag. Selvom jeg synes det går skide godt og synes det er fedt at løbe den her måde, må jeg jo erkende, at det er anderledes for kroppen, og måske lige være lidt mere obs på at huske væske og energi på de lidt længere ture :)

Men det er fedt…. :)

Skriv et svar

