Farvel og tak til Aktiv Træning! Og ikke mindst velkommen til min nye blog :)

Efter at have fungeret som blogger for Aktiv Træning i snart 7 måneder har jeg nu valgt at sige stop. Ikke fordi jeg ikke længere gider blogge! For nej, jeg elsker stadig at bogge, og så længe der er nogen af jer derude der gider følge med, så vil jeg meget meget gerne dele min træning, mine tanker, mine opture og også mine nedture med jer! Men i stedet fordi fordi jeg som blogger for Aktiv Træning har en lille begrænsning i hvordan jeg blogger og hvad jeg blogger om! Med min helt egen bog er jeg ligesom ovre det problem! Desuden har jeg måttet prioritere min tid og føle efter inde i mig selv. Jeg har savnet enormt mange funktioner på min tidligere blog, og har derfor valgt, at det nu er tid til at lave min egen blog, hvor det er min egen indsats der ligesom begrænser funktioner på og design af bloggen. Når tiden er knap, så er det også rart at man får et udbytte, når man ligger et stort arbejde i noget. Udbyttet her har desværre ikke kunnet opveje irritationsmomenterne, og derfor har jeg valgt at det er tid til at gå egne veje…

Derfor først en stor stor tak til alle jer der har fulgt mig på Aktiv Trænings blog. Mange af mine læsere er jer jeg i forvejen har kendt! Andre kender jeg ikke, eller kendte jeg ikke! For mange af jer har kontaktet mig efter at have læst min blog, og flere af jer føler jeg ligesom jeg kender lidt nu:) Jeg har været superglad for jer alle som læsere! For al den feedback i har givet – både på bloggen, på facebook og in real life. Det har været fantastisk når jeg har fået henvendelser omkring mine overvejelser i mine projekter! Når i har sat spørgsmålstegn ved ting, fået mig til at overveje ting en ekstra gang og ikke mindst påpeget ting jeg ikke har tænkt på! Jeg er utrolig glad for det hele!

Umiddelbart vil bloggen her fortsætte uden de store ændringer. Jeg vil dog nok i større grad omtale et vis andet løbemagasin, som til tider har haft en fantastisk lækker model på deres blleder (hun har muligvis set mere sej ud end lige lækker på de pågældende billeder – men så er der jo plads til forbedringer!). I øvrigt billeder taget af en fantastisk lækker fotograf! Ham der er min!:)

Men derfor er det nok tid til at sige VELKOMMEN til min nye blog!. Jeg håber selvfølgelig i stadig vil følge med!

Lige et par praktiske kommentarer🙂 Bloggen på Aktiv Træning fortsætter næste uge ud, så i vil kunne følge mig der i de sidste forbredelser og i en update efter løbet. Min nye blog bliver efter aftale med Aktiv Træning også introduceret på Aktiv Træning bloggen i løbet af næste uge. Jeg vil dog så småt begynde at få gang i bloggen her, og derfor dette intro-indlæg allerede nu🙂

3 thoughts on “Farvel og tak til Aktiv Træning! Og ikke mindst velkommen til min nye blog :)

Skriv et svar

