Så er der pakket og jeg er klar!

Næste løb coming up…

Med den fremgang jeg har oplevet med knæet traf jeg i mandags en beslutning om at deltage i et løb i weekenden. Nemlig 24 timers løb i Holte – som deltager på et 12 mands stafet holdet for løbeklubben. Jeg har ikke tidligere været med i Holte selvom jeg kender mange der har, og derfor havde jeg også længe kigget på løbet, men med knæproblemerne turde jeg ikke stille op som en klods om benet på noget hold. Men fra i mandags har jeg faktisk løbet uden problemer (men selvfølgelig på noget nedsat intensitet og stadig primært på helt plane overflader), og derfor valgte jeg at springe til, da der var kommet et par afbud.

Og jeg er sikker på at det er den rigtige beslutning. Løbet handler primært om at handle det sjovt og møde en masse mennesker, og det kan jeg klare selv hvis knæet brokker sig. Men løbemæssigt, så tror jeg også fint jeg vil kunne klare at løbe en del. Med 12 deltagere er der lagt op til 2 timers løb per mand. Der er så lidt ændringer og som det ser ud lige nu, så kommer jeg måske nok til at løbe lidt mindre. Heldigvis er det meget fleksibelt når man er hele 12 mand på et hold, så ligegyldigt hvordan det nu ender med knæet, så er jeg sikker på at det nok skal blive løst på en rigtig god måde.

Så der er pakket og meget er klar til i morgen.. Der er selvfølgelig ting der ikke helt er styr på. Heldigvis slipper jeg for at have telt med, da der (vist) er andre der sørger for det. Men sådan noget som et liggeunderlag giver også lidt problemer – men min yogamåtte har indvilget i at debutere som liggeunderlag (man sover sikkert lige dårligt på begge dele, så jeg satser på det går;)) Og så mangler jeg også lige at finde ud af hvordan jeg kommer frem – men det er noget med et S-tog og en bus, så hvor svært kan det være….. Til gengæld er der styr på alt løbegearet! Alt løbeklub-tøjet er pakket, og der er også fundet plads til tæpper og en god portion varme trøjer, som jeg sikkert bliver meget glad for i morgen aften:)

Nu vil jeg få slappet lidt af og forsøge at få dannet et overblik over i morgen – som nemlig kommer til at starte med lidt arbejde inden jeg skal mod Holte. Som så mange gange før, så har mine celleforsøg nemlig ikke tænkt sig at holde weekend, så det skal også lige passes ind… Rigtig god weekend allesammen..

Og til jer der skal med i morgen: Vi ses, glæder mig til at løbe og hygge sammen med jer🙂

2 thoughts on “Så er der pakket og jeg er klar!

  1. Læst din blog i et stykke tid held og lykke med i morgen du skal nok klare det fint🙂
    Dine celleforsøg? Det må jeg lige høre mere om hvad arbejder du med?
    Mvh Line

    • Hej Line. Jeg er ph.d studerende og har læst biokemi. Helt overordnet arbejder jeg med brystkræft og kemoterapiresistens. Og i den forbindelse laver jeg blandt andet en masse celleforsøg.

Skriv et svar

