Hvem der bare havde 25 tim…. nej lad mig nu bare være realistisk 35 timer i døgnet!

Ihhhhh altså, kender i det ikke.. man skal arbejde, man skal sove, man skal spise, man skal passe familien, vennerne, man skal nå at drikke de der mojitos eller bobler (og her vil jeg gerne påpege at jeg havde tømmermænd for et helt år i lørdags, så det skal jeg i hvert fald ikke bruge tid på foreløbig), man skal have den der tid hvor man kigger ud i luften og tænker eller bare nyder det afhængig af hvad behovet lige er, man skal også gøre rent og rydde op (i hvert fald ifølge kæresten), man skal handle ind, man er nødt til at se de underligste tv programmer (i hvert fald en gang imellem) – kort sagt skal man en milliard ting, og i perioder er tiden til træningen bare mindre!

Det er lige netop situationen lige nu hos mig.. Jeg har sat gang i project X og project Y, som er spændende og absolut vigtige (på hver deres måde dog). Dog tager de begge en del tid. Project X vil i komme til at kende som (tadaaa) project X, og jeg håber det bliver et kortvarigt projekt, som jeg i bytte for kort varighed gerne knokler røven ud af bukserne for – også selvom det så reelt betyder, at jeg sidder på min røv dagen lang, og ikke får trænet den mindste smule;) Project Y er godt nok lige nu mindre tidskrævende, men samtidig så utroligt meget mere spændene og med masser af lækre muligheder (og så giver det mere direkte anledning til at lette røven ind imellem;) Project Y, skal nok få et mere sigende navn inden længe, men jeg skal lige selv vide mere om det🙂

Kort sagt, hvis i fornemmer en vis stilstand i mine træningsaktiviteter – så er i helt på rette vej! Der er trappet godt ned og lave en række omprioriteringer. Det passer meget godt med den her periode, hvor knæet skal i omdrejninger igen – et projekt der fortsat går fremad i et fint tempo🙂 Alligevel så griber rastløsheden mig da indimellem, og for at forebygge det, så arbejder jeg på at intensivere og effektivisere den træning jeg så får tid til lige nu. Jeg regner meget snart med, at jeg skal forbi Østerbro og se om jeg kan finde nogle af de der AK73, som jeg tror er de rette folk at dele min løbeglæde med. Derudover så skal jeg også snart til at prøve at lege med til sådan en omgang ACT, som er DGIs ord for noget crossfit inspireret træning (indrømmet – jeg kan ikke lige huske hvad det står for). Det skulle være hårdt og fedt – ergo må det være det rette for mig (og absolut noget mere effektivt end min, dog elskede men absolut ikke effektive, styrke-hygge-træning i fitnessworld)

I dag er imidlertid en stor dag… hjulpet godt på vej af en 6 timers arbejdsdag i søndags har jeg tid til hele 4-5 km løb, 1 time pilates og ja så det der styrke-hygge-træning inklusiv masser af pushups…. så det er skønt… og så må jeg nok skynde mig videre😉

Skriv et svar

