Bye bye July…

Og så fløj juli også afsted….

En måned der har budt på sommer, lidt ferie, en masse timer foran computeren, en fandens masse hårdt arbejde og så også en god portion løb! Måneden startede bestemt sløvt! Jeg var træt, havde travlt og synes egentlig bare ikke det der træning stod så højt på prioriteringslisten.

Jeg fokuserede på variation fra starten, men lysten var ikke i nærheden af hvad jeg har været vant til! Jeg var lidt fraværende på bloggen og da jeg endelig skrev, blev det sådan et “ynk-usselt – hvor-er-det-bare-synd-for-mig-indlæg” (Læs det her). I det øjeblik jeg havde trykket “udgiv” vidste jeg godt, at vejen frem var, at jeg tog sagen i egen hånd og mandede mig lidt op, og glemte undskyldningerne væk igen… Så det gjorde jeg! Og nu føler jeg at jeg er godt i gang igen!

Jeg har holdt fast i variationen i løbet, men har skåret diverse andre ting væk, da det der med tidspres ikke bare var en dårlig undskyldning. Styrke, push-up og core-træningen er også kommet tilbage på programmet igen, og vigtigst af alt er, at jeg har en plan igen! 5 km på 24 minutter den 21. august! Og den plan involverer en masse intervaltræning og tempotræning, og so far, så kan jeg heldigvis sige, at det går rigtig godt! Styrketræningen er også så godt i gang, at jeg ikke er total kvæstet dagen efter træningen og mht push-up træningen, så har jeg gennemført de første to træningssæt i lang tid i den her uge🙂 Ja ja, jeg begynder at tro på, at jeg måske snart kan runde de 60 push-ups.

Måneden i tøre tal
Juli har også lært mig meget om mig selv – blandt andet hvor stor vigtighed fakta generelt har for mig…. så lad os slutte dagens indlæg af i bedste Sidsel-stil med fakta om juli.

Løb 290 km, ca 26 timer
Styrketræning, ca 9 timer

Og så er den faktisk ikke længere!😉 En lille kommentar kan jeg knytte til mit løb. For mine intentioner har været at løbe 50-60 km om ugen, men det er nok svært at skjule, at jeg har været lidt højere oppe for at nå 290 km på en måned! Men jeg har taget konsekvensen og prøver nu virkelig at holde mig selv lidt mere i ørerne🙂

Skriv et svar

