Ugen der gik – og så lige lidt billeder fra sidste uges falskærmsudspring

Ugens træning er egentlig kørt meget planmæssigt. Ugen startede dog lidt hårdt, da en hård omgang styrketræning af benene ikke gjorde mandagens bakkeløb og tirsdagens semi-langtur til nogen fornøjelse. Men med et par tilpasninger, så gik det egentlig rigtig fint. Torsdagen bød på intervaller, som dog foregik på løbebånd. Jeg må indrømme at der gik lidt “tøs” i den for mig, og jeg derfor tog løbebåndet for at sikre mig, at jeg kom igennem intervallerne – AND I DID! I morgen venter en tempotur, som jeg er lidt spændt på. Og dagen i dag har udover 18 km i skoene bud på en push-up makstest, der endte på 53 styks, hvilket vist er en forbedring med en eller to… men ja, der er stadig lang vej til de 100😉

Ellers har ugen budt på meget andet end løb – altså i fjernsynet! Jeg er gået totalt i OL-mode og lever mig ind i alle mulige sporstgrene – særligt når jeg følger det i selskab med P3, som er intet mindre end fabelagtige til at videreformidle gennem radioen hvad der foregår. Og indtil nu må man jo sige at dagen i dag er en af de største danske dage! Fantastisk badminton herredouble og så de seje roere, som netop har hevet guldet hjem. Og der er jo stadig plads til flere store sejre – både i dag, men også i hele næste uge.

Nedenfor er samlet lidt flere billeder fra mit faldskærmsudspring i sidste uge… og hvis i ikke har sagt mig sige det, så siger jeg det gerne igen: DET VAR KÆMPESTORT OG SÅ FEDT!!

Først skal vi opad.

Og så går det nedad. Skærmen udløses og det fedeste, vildeste frie fald er (desværre allerede) slut

Jeg styrer faldskærmen i sikker stil…

Styresnorene er stadig i mine hænder, og vi er på rette vej – nedad!

Så er vi næsten nede. Styresnorene er overladt til Jacob, for at sikre at vi ikke lander ude på marken😉

Nede igen – helt høj af oplevelsen

En uge efter springet er jeg stadig en smule høj, og jeg må indrømme at tanken om at springe ud selv en dag har været oppe og vende mere end en gang!🙂

Skriv et svar

