“Who is number one” fun run

Nogle hårde, men dejlige dage er gået siden sidst. Jeg har haft brug for at koble helt af, slappe af og få sovet ordentligt ud, og derfor har træningen ikke fyldt en hel masse.

Efter en tirsdag hvor jeg valgte at bruge aftenen på sofaen, stod den i går på et 5 km løb arrangeret af Who is number one, som er en oplysningskampagne om forebyggelse af kræft – et initiativ som jo er så ganske fantastisk, og ikke mindst relevant! Løbet startede fra DGI byen. Efter en opvarmning med lidt for mange aerobicmoves til at jeg følte mig helt på hjemmebane tog vi afsted på de 5 km. Fokus var på at være sammen og have det sjovt, så der blev løbet i et roligt tempo og i nogenlunde samlet flok.

Selvom tempoet var roligt, var det dog en smule udfordrende for mig. Den kolde vin var noget af en overraskelse for mig, og kroppen var ikke helt udhvilet, så jeg døjede med kvalme og hvad jeg følte var koldsved, men som nok bare var en reaktion på, at jeg fuldstændig havde fejlvurderet temperaturen. Men jeg fik gennemført og fik da også slæbt mig hjem bagefter…. Og så fik jeg sovet og slappet af, og fik fordøjet hvad der er sket i den her uge indtil nu🙂

I dag var der heldigvis overskud igen, og 6 x 600 meter blev gennemført i fin stil – selvom det var virkelig hårdt!🙂

Skriv et svar

