Nyt race på raceplanen

Så er der kommet et nyt race på min raceplan (som godt nok pt er meget tom med kun 5 km løbene kastelløbet (21 august) og DHL(31. august)). Men det her løb bliver sgu stort! Det er hverken ultra eller noget der skal løbes hurtigt, men det er ægte Sidsel-style idet det er ganske crazy!

Tjek linket, så forstår du hvad jeg taler om🙂

Ja som i måske har set, så er det nemlig et løb med badedyr! Man er 4 på et hold – 2 personer og 2 badedyr! Og jeg har det perfekte team bestående af Hr Ironman Dennis og frøken Seje Sidsel, og så 2 badedyr som vi endnu ikke helt har på plads endnu (overvejer noget med en audition, da et så godt team jo absolut ikke kan gå ned på hverken udstyr eller teammates). Reglerne er noget med at man skal ud til flest muligt poster på en time, og hele holdet skal med! Posterne er placeret både på land og i vand, så det skal nok blive udfordrende (jeg må huske mine svømmebriller!!)

Uh det bliver fedt….. Måske der er flere der er friske på at joine🙂 Jeg tør godt love kamp til stregen fra vores side🙂

Billede fra Craceys facebookside

Og lad os så lige afslutte dagens blog med en update på min træning! Benene er gode igen efter sidste ude, som var virkelig hård, men jeg har været træt! Helt og aldeles træt, delvist pga alt det der sker i mit liv med en flytning der skal tages stilling til, nyt job, afslutning af arbejdet på nuværende job, men også pga stramt program med feriehygge! Træningen blev i tirsdag uskiftet med et besøg i Odense, hvor jeg bl.a. fik sagt hej til min gode vej kæmpeskildpadden i Odense ZOO, og i går blev træningen erstattet af søvn😉 I dag startede jeg dagen klokken 6.00 og klokken 6.50 begik jeg mig ud på rolige 20 km i løbeskoene… Men roligt var tydeligvis et ganske godt tempo i morges, idet jeg nåede hjem i et tempo jeg ofte ikke formår at holde på en 5 km🙂 Så træningsmæssigt rykker jeg mig altså, selvom jeg føler mig lidt træt og sløv indimellem🙂

Skriv et svar

