Så venter første 5 km løb i morgen

Kastelløbet i morgen aften
Så nærmer den første test sig – nemlig kastelløbet, hvor den står på 5 km i forhåbentligt et fornuftigt tempo. Jeg har intervalløbet, løbet tempoture og har særligt givet den gas med bakkeintervaller og trappeintervaller. Kort sagt har pulsen altså været oppe et par gange! Derudover så har jeg holdt kilometermængden nede, så benene burde være (nogenlunde) friske. Og ja så har jeg også fået gjort noget ved de der ekstra kg som fulgte med jobsøgningen – en proces hvor belønning og lokkemiddel i form af nutella-madder var meget fremtrædende (ALT for meget!)

Så ja, der er altså potentiale for at det er i morgen jeg får hevet nogle sekunder af min 5 km tid, som i “nyere” tid ligger på 24.28 (eller noget deromkring) Det ville være stort at komme under 23 min, men jeg tror jeg satser lidt lavere i første omgang, så jeg ikke risikerer at dø ved 3 km😉

Men der er også en anden årsag til, at jeg ikke sætter forventningerne for højt. I går måtte jeg nemlig erkende, at jeg havde utroligt svært ved at gennemføre mine balanceøvelser på venstre ben – og det er desværre skidt nyt, for det tyder lidt på en overbelastning.. Jeg har gearnet helt ned i dag, og håber at det er klar i morgen. Går det galt, så spæner jeg ikke afsted for at få en god tid og risikere noget…. så det bliver med den i baghovedet at jeg stiller op i morgen😉

Når det er sagt, så håber jeg viiiirkelig ikke jeg mærker noget til det! Jeg håber desuden at DMI tager fejl og at temperaturen bliver 15 grader i morgen, og så håber jeg at jeg får løbet mig selv helt og aldeles ud🙂

Så kryds fingre for mig😉

Og så hold i øvrigt øje med bloggen, for der er godt nyt på vej – både træningsmæssigt og kalundborgmæssigt🙂 Og så er forberedelserne til cracey, som jeg skrev om sidst, også påbegyndt😉

Mit unavngivne badedyr (det må jeg gøre noget ved inden løbet) har prøvet trøje og var vist meget tilfreds med størrelsen..

Skriv et svar

