Lige en lille Kalundborg update

Så er det vist tid til at afsløre lidt mere omkring min fremtid som Kalundborgenser (eller hvad det nu kaldes). Jeg har nemlig allerede fået mig en lejlighed, og den 15 september er den min! Så om et par uger skal der pakkes og flyttes. De tidlige forberedelser blev indledt i weekenden, hvor jeg var et smut i Jylland for at pakke de ting jeg har stående i Jylland (Den korte historie til at jeg har ting i jylland er, at jeg for 3½ år siden lige havde en periode med bopæl i kina og siden da har jeg bare aldrig fået pakket mine ting ud!) Men nu er alle tingene stablet og pakket og klar til afgang mod Kalundborg, hvor jeg glæder mig som et lille barn til at få alt pakket ud!

Det gik ret så nemt og smertefrit at finde en lejlighed i Kalundborg. Efter min blog fik jeg et par fif til hvem jeg kunne kontakte (tak igen), og ad den vej havde jeg pludselig et par fremvisninger, og den søde “boligdame” kom lige med et par ekstra adresser, vi lige kunne kigge på, når vi nu lige var i Kalundborg – og her var der BINGO på en af dem!:) Og nu glæder jeg mig bare til at flytte. Ja ja og så glæder jeg mig alligevel ikke, for det der flytteræs er ikke helt min kop te! Derfor kan jeg trods alt glæde mig over, at jeg kun skal flytte en lille reol, 4 stole og så tøj og alle de der småting man har (som alligevel fylder alt for meget). Det betyder selvfølgelig at der skal købes stort set alle møbler, når jeg ankommer til Kalundborg, men det tager vi til den tid😉 Ja ja det med sengen er nok lidt kritisk, men jeg skal prøve at huske at købe en luftmadras, så jeg trods alt har et sted at sove indtil jeg når til at få anskaffet mig møbler😉

Og da jeg nu har set på lejligheder i Kalundborg, så fik jeg også set lidt mere af byen. Det vil sige gågaden og Holbækvej (men sammenlagt med Novo området, er det vel også en fornuftig del af byen). Men jeg så da også ud af øjenkrogen nogle bakker og jeg så noget natur – og jeg var vild med det jeg så.. At jeg så forvekslede det der egentlig var nærmest midt i byen med et “industriområde” – ja den har jeg slugt, og jeg tror stadig på at Kalundborg bliver en succes! og jeg glæder mig!!

Dagens blog skal lige have to ord om træning! Men ikke meget mere… Sidste uge førte til en irriteret hoftebøjer og lige nu er jeg derfor Frøken Fornuftig og holder mig fra løb for at give den ro, så den er klar til fredagens DHL stafet (og jeg er fandens stolt over at være så fornuftig!)

Når jeg ikke kan løbe, så kan jeg altid spise flødeboller ikke😉 Billedet er fra sidste uges flødebolleløb og er taget er Jan K. Madsen (og jeg er vild med det!)

One thought on “Lige en lille Kalundborg update

  1. Hej igen.
    Jeg kan sikkert også klare en låne seng/madras til dig. Jeg er ikke hjemme i dagene omkring 13-17 september, men send mig gerne en besked, hvis du er interesseret. – Vi har forøvrigt løb den 12. på Asnæs, hvis du er landet på det tidspunkt.
    Aage

Skriv et svar

