DHL for CEP team GRØN

I går stod den endnu en gang på DHL stafetten. Fredagens løb skulle løbes for CEP, som stillede med et nyt hold hver dag – et hold som hver dag løb i en ny farve strømper og t-shirt. Jeg var kommet på fredagsholdet, som var Team GRØN, og derfor stod den på grønt outfit, som det ses af holdfotoet nedenfor🙂

Fredagens holdfoto

Holdet bestod af tre styks ironman: Dennis, Christian og Jannie og derudover Lene og jeg selv. Christian og Dennis kendte jeg i forvejen, mens de sidste to var nye bekendtskaber. Jeg løb ud som løber nummer to med en klar målsætning: LØB LANGSOMT! Forberedelserne var gjort således at alt talte for en langsom tid. Jeg havde de store, tunge løbesko-klodser på og havde udeladt at spise, bortset fra de kiks og det chokolade og slik jeg spiste lige op til starten. Den første km gik da også nogenlunde efter planen 4.50 min blev det til, men herefter røg planen lidt og de 5 km blev altså igen løbet under 23 minutter. Dog kan jeg i dag klart konkludere at det trods alt ikke har kostet så meget at løbe turen som “tempotur” (onsdag var til gengæld hård!)

Alle på holdet kom fint igennem – omend vi kiksede lidt ved vores skift, men skidt pyt med det😉 Dog tror jeg aldrig vi fik en tid, da chippen tilsyneladende ikke var blevet registreret i går, da vi tjekkede det. (Jeg vælger at tro, at det bare var fordi Dennis var for hurtig over målstregen, til at det blev registreret😉 ) Efterfølgende blev der spist chokolade, snakket lidt med diverse andre løbere og venner i fælledparken, inden jeg løb hjem for at komme i seng, så jeg kunne være klar til lørdagens træning med mit dejlige Brønshøj hold🙂

Skriv et svar

