Awesome august!

August bød på masser af gode ting – og ikke kun træningsrelaterede ting.

Den største og bedste nyhed i august var nok beskeden om at jeg havde fået job hos Novo i Kalundborg🙂 Efter lang tids overvejen og (godt nok) relativt kort tids søgen, ja så gav det simpelthen bonus, og jeg glæder mig helt afsindigt til at tage hul på det nye kapitel i mit liv, som tager udgangspunkt i Kalundborg!

Træningsmæssigt stod august fortsat i de korte distancers tegn. Der er blevet intervaltrænet og frugten er høstet, idet jeg forbedrede min PR på 5 km med mere end 2 minutter med tiden 22.15. Selvom jeg i starten nærmest følte jeg havde løbet over evne, så ved jeg nu, at det ikke er tilfældet! At jeg sagtens kan løbe samme tid igen, og at der absolut er potentiale for at komme længere ned i tid – så det fortsætter jeg lige lidt endnu med at fokusere på🙂

Udover fokus på seriøs træning og tempo, så har der selvfølgelig også været fokus på det sociale i forbindelse med løb i august måned. Det er blevet til en omgang hjælper/hepper til AK73s flødebolleløb, hvor deltagerne indtager 24 flødeboller fordelt over 10 km! Derudover har jeg deltaget i DHL, hvor det sociale bestemt også var i højsædet, og så fik jeg meldt mig til løbet CRACEY, som godt nok først løbet på torsdag😉 Et løb, hvor der er fokus på fis og ballade, hygge og varieret træning idet der både skal løbes og svømmes – sammen med et badedyr!

Og så var august også måneden hvor jeg fik formuleret lidt mere omkring mine kommende mål, som nu også inkluderer deltagelse i Hammer trail 25 km i maj næste år, og som bliver et løb der kommer til at stille krav til at min træning bliver godt varieret – og mon ikke naturen i Kalundborg kan hjælpe mig lidt på vej der!

Skriv et svar

