Klar parat RACE…

Dagens Race
Senere i dag begiver jeg mig afsted mod Race på amager strandpark. Mere præcist er det tid til årets CRACEY løb! Og hele teamet er efterhånden klar! Frøken GRØN, som er en af teamets “bløde” atleter er, som det ses af nedenstående billede, klar til start! Og jeg bliver klar i løbet af dagen.. Den største udfordring bliver måske nok turen derud med Frøken GRØN på slæb, mens jeg forsøger at opretholde en cool og “det-her-er-bare-så-normalt” facade… ja ja, det skal nok blive en fest🙂

Frøken GRØN er klar – jeg er dog ved at have vundet diskussionen om hvorvidt barfodsløb er vejen frem for frøkenen her..

Søndagens Race
Og når nu vi har sejret i aften (på den ene eller anden måde!), så når sejrrusen netop lige at lægge sig, inden det igen går løs på søndag til Powerade halvmarathon her i København! Her bliver fokus dog at sejre på sjov, ballade, karameller, lidt galskab og glæde! Jeg skal løbe rundt som farvelade-glad-glædesspreder som en del af team-CEPs fis-og-ballade-hold, som forhåbentligt skal hjælpe stemningen helt i top for både løbere og heppere på søndag.. ja, jeg kan jo passende gentage mig selv og sige, at det bliver en fest!!

Så der er masser at glæde sig til i resten af ugen. Derudover, så har jeg faktisk på lørdag næstsidste træning med vores begynder-hold i Brønshøj. 11 uger er faret afsted, og det har været en sand fornøjelse, at se hvordan hele holdet er gået til opgaven med godt mod og en stor vilje og sejhed. Det er fantastisk at se, hvordan hver og en har rykket sig, og hvordan små som store sejre er kommet i hus! Så selvom vi nærmer os enden, så har jeg trods alt stadig et par dejlige lørdagstræninger at se frem til🙂

Og så kom der faktisk også endnu et race på raceplanen
Derudover har jeg fået endnu et race på raceplanen. I går fik jeg nemlig øjnene op for et lidt anderledes kvindeløb nemlig Ekstrem Tøseløb som meget passende afholdes i KALUNDBORG! Og netop 3 uger efter jeg er flyttet dertil, så det er jeg jo faktisk nødt til at deltage i! Samtidig så er det jo netop den type løb jeg skal til at have lidt fokus på, hvis jeg vil forberede mig ordentligt frem mod Hammer Trail til næste år🙂

Skriv et svar

