Årets badedyr 2012

Jubiii altså!
Så blev CRACEY’s konkurrence om at blive årets badedyr afgjort, og mit team vandt den fornemme pris med det fine billede, som kan ses på indlægget om CRACEY racet.
Mange af jer læsere følger også med på facebook, hvor jeg allerede har takket, men skulle der være nogle der ikke har fået takken den vej og som har stemt eller bare tænkt, at vi var lækre, så TAK!🙂

Den vigtigste præmie er æren! Jeg overvejer næsten om ikke jeg skal have lavet en t-shirt med “årets badedyr 2012” – en t-shirt jeg passende kunne race i til næste års CRACEY! Men derudover følger også et Suunto pulsur. Det har desværre ikke GPS i så vidt jeg ved. Men jeg glæder mig stadig til at modtage det og så kommer jeg nok primært til at bruge det i fitnesscenteret. Jeg har kun haft Garmin ure og ville for 6 måneder siden end ikke overveje andet. Efter at have haft et par kampe med mit 910xt er jeg ikke længere så overbevist, så hvis Suunto uret falder i god jord og jeg bliver glad for det, kan det jo været at mit næste GPS ur (som nu nok ikke lige bliver købt lige foreløbig) skal være et Suunto.

Ugens træning
I ugens løb har jeg netop haft anvendt mit Garmin ur indendørs – og hvorfor nu det! Jo fordi jeg faktisk ikke rigtig har kunnet løbe. Jeg løb jo godt nok tour i onsdags, og det gik også fint, men det føltes bare aldrig skide godt! Hoftebøjeren har simpelthen givet mig et prej om, at det er nu jeg lige skal tænke mig om. Da jeg løb CRACEY sidste torsdag vidste jeg godt inden, at jeg burde lade være (men for fanden, det var CRACEY – en verdenspræmiere!). Søndag var det lidt det samme, men igen havde jeg glædet mig sådan. I løbene har jeg heller ikke haft smerter, men jeg kan bare mærke at den er spændt. Derfor har denne uge bestået af en masse hvile og ellers spinning.

I morgen skal jeg løbe lidt, da jeg har sidste træning med mit begynder-hold i Brønshøj! 12 uger er faret afsted – 12 uger med godt vejr hver lørdag mellem 9-10 (hvilken statistik) og samtidig 12 uger med glade og dejlige mennesker. Så jeg håber selvfølgelig jeg kan løbe uden problemer, og mest af alt håber jeg at vi får en super hyggelig sidste træning🙂

Så fik Frøken GRØN sin store sejr!🙂

Skriv et svar

