Store flyttedag!

Så er det i morgen jeg forlader Østerbro og flytter til Kalundborg! Så i dag er der blevet pakket (læs: smidt ting og tøj i kasser uden nogen større form for orden). Så dagens træning har bestået i at jeg har flyttet og løftet rundt på ting. Og det samme bliver nok tilfældet i morgen🙂

Selvom det nok bliver lidt kaotisk lige de næste par dage, så håber jeg dog at jeg kommer ret meget på plads i løbet af ugen. Jeg har i hvert fald fået skaffet en masse møbler, så der nu er mulighed for at få ting sat på plads, når vi har fået det hele ind i lejligheden. I løbet af 1½ uge og faktisk primært i løbet af de sidste 3-4 dage har jeg fået købt en hel masse. Det er blevet til en sofa (som dog leveres i Kalundborg), gæsteseng, seng, kommoder, sengebord, bord og stole, skoskab, reol og garderobeskab. Det er lidt vildt ikke at have haft en helt fast hjem og egentlig en hel masse møbler i snart 4 år (inklusiv et 6 måneders visit i kina), og så på få uger at have fået så sindsygt mange ting! Egentlig har jeg syntes det var skønt ikke at have så mange ting, og derfor er det også lidt specielt pludselig at have så meget igen! Men forventningen og glæden over lige om lidt at have mit helt eget hjem igen fylder uden tvivl mest🙂

Jeg skulle være tilbage med internet allerede tirsdag, men hvis der er stille på bloggen i næste uge, så er det enten derfor eller fordi jeg har travlt med at komme på plads🙂

Skriv et svar

