Vel ankommet til byen med de fem tårne.

Flytteræs
Så er jeg (vist endda også helt officielt) Kalundborgenser. I går gik det løs med pakningen. Bil og trailer blev pakket til bristepunktet! Et sidste stop på Frederiksberg for at smide et par kommoder og en seng ovenpå afsluttede pakningen, og klokken 11 forlod vi København. I Kalundborg gik den modsatte proces i gang. Alt skulle læsses af og bæres op! Og heldigvis kun til 1. sal! Det kan godt være jeg ikke nåede at træne i går, men der var absolut også rigeligt træning i den der flytning!

Næste step var samling af reoler og garderobeskab og så gik det ellers også løs med at tømme kasser. Min far og hans kæreste var kommet forbi i deltog i festlighederne. Samtidig havde de flere af mine ting med fra Jylland – ting som har stået i flyttekasser i 4 år efterhånden! Og jeg kan hilse at sige, at det er ret vildt at pakke kasser ud efter så mange år og erfare hvad man alt har (Og så har jeg faktisk stadig en lille bitte smule gemt i Jylland). I dag fik jeg tømt den sidste kasse og jeg synes faktisk allerede jeg er rigtig godt på plads. Alle møblerne er samlet og på plads (Sofaen kommer dog først i næste uge – nåede dog at blive sur på Biva, så skal lige greje om jeg tager sofaen på cyklen hjem (!?!?!), da jeg i protest har nægtet at betale for deres levering, da de oprindeligt lovede at jeg kunne hente den i går). Ja og så fjernsyn, men tror sgu lige jeg tager et par måneder uden – bare sådan fordi! Tror måske også jeg har godt at en lille afvænning fra dårligt tv.

Første løbetur i Kalundborg
Da den sidste flyttekasse var pakket ud var det tid til en lur og så en løbetur! Fokus var på at lære byen lidt af kende og undgå at fare vild. Det gik meget fint! Jeg kom forbi gågaden, togstationen, møllebakken, Vor Frue Kirke, Kalundborg hallerne, havnen, og sådan generelt lidt rundt og har trods alt fået et lidt større overblik over byen nu. Hvad jeg uden tvivl allerede har fundet ud af er, at det her er det fedeste bakke/trappetræningssted! Jeg er så hooked! Så jeg glæder mig så meget til at tonse løs som en anden tosse op og ned og op og ned og….

Inden vi når dertil, så skal jeg lige i gang igen. Efter kun to korte løbeture i sidste uge føltes hoftebøjeren fin igen i dag, men jeg venter for en sikkerheds skyld lige 1-2 uger før jeg begynder på noget bakke og intervaltræning.

Skriv et svar

