En løbetur hjælper på mange ting….

Nogle dage er bare lidt skæve – i dag var en af dem! I går modtog jeg mine fine røgalarmer, og som bonus havde jeg også lige bestilt noget hjemmetræningsgear! Så glæden var stor, men skuffelsen større, da jeg pakkede det ud og måtte erkende, at den ikke lige levede op til hjemmesidens beskrivelse.

Derfor startede dagen i dag med at levere det tilbage! øv bøv… Men hvad der nu for alvor fik humøret til at dale var et opkald fra en Biva-mand som kunne meddele, at alle de sofaer de havde fået hjem i går var forkerte! Så jeg kunne få en der var spejlvendt i forhold til hvad jeg havde bestilt…. øh nej tak! Men alt i alt en masse bøvl og altså absolut ikke nogen sofa til mig endnu, og bedste bud er levering af sofaen på tirsdag fra klokken 13 (øh ja, godt nok har jeg tydeligvis ikke arbejdet i en måned, men det skal jeg faktisk fra mandag, så den løsning var altså også lidt håbløs) Og jaaaa, jeg er godt nok meget glad for min yogamåtte, men efter en uge, så gider jeg altså ikke tilbringe mange flere aftener på den😉

Nååå, men den sag må jeg se nærmere på i morgen – blev sgu lidt tøsefornærmet over det hele og var meget tæt på bare at bede dem sende pengene retur (men så kiggede jeg lige på yogamåtten og blev mindet om realiteterne…) Så et styk total tøsefornærmet Sidsel gik klokken 16 i gang med dagens coreøvelser. De næste 14 dage står den på core-challence med “Hold nu kæft og træn”. Tjek den på deres facebookside og join…!) og derefter dagens pushups (233 styk idet jeg missede de 13 sidste) og lidt andet blandet godt. Derefter gik det afsted på de 3 km mod 5 Tårns klubhus hvorfra jeg tog ud på en rolig 10 km med nogle af klubbens løbere. Ja og det gik flyvende og fantastisk. BIVA var hurtigt glemt og jeg hyggede mig i stedet bare. De der 5 Tårns mænder er imidlertid ret gode til at skrue på det der tempo, så den rolige tur startede på 5.30 min/km og endte meget tæt på de 5.00 min/km. Så umiddelbart burde det ikke ligefrem være en rolig tur for mig, men der er sgu sket noget! Pulsen er lavere end nogensinde og jeg kunne snakke selv til sidst, hvor jeg da godt nok syntes at benene bevægede sig lige hurtigt nok😉

3 km hjem, lige lidt ekstra pushups, en god gang udstrækning, bad, mad og jep nu feder jeg den på gulvet på min skønne, dejlige yogamåtte foran mit lækre TV (som faktisk er ret godt, når man bare indstiller det til at modtage digitalt signal). Ahhh, det er sgu okay, men KÆRE HR BIVAMAND – du må godt ringe i morgen og fortælle, at i leverer den der sofa på tirsdag klokken 17! ja tak😉

Skriv et svar

