Tilbage til virkeligheden! og sommerfuglende flagrer løs…..

2 ugers ferie i Kalundborg er faret afsted! Og inden da har jeg haft endda en del uger i opsagt stilling, hvor det var meget begrænset hvad der var at lave. Kort sagt har jeg i mange uger levet i en lidt anden verden – en verden med ekstra meget fritid, men selvfølgelig også en verden med en masse anderledes ting at tage stilling til i forhold til flytning og nyt job. Men nu begynder alt at falde på plads. 14 dages ferie i min nye lejlighed i Kalundborg var rigtig rigtig godt givet ud. Jeg er stort set kommet på plads og alle de der småting er også stort set på plads, jeg føler jeg kender byen lidt allerede, jeg er kommet i gang med noget løb i byen og har derigennem mødt nogle mennesker, og føler trods alt allerede lidt at ting ikke er så fremmede.

Og nu er den store dag i morgen! Dagen jeg har ventet på i snart et par måneder – min FØRSTE ARBEJDSDAG! Og ikke bare min første arbejdsdag – faktisk min første arbejdsdag ude i den virkelige verden – altså sådan for alvor! For ja en ph.d stilling er selvfølgelig et job, meeen man lever stadig lidt i den der studieverden. Men det her er sgu for real – nu skal jeg til at være rigtig voksen, men rigtigt voksenjob og det hele! Det er stort. Jeg glæder mig helt enormt, og samtidig så er jeg jo også enormt spændt og sommerfuglene begynder bestemt at indfinde sig i maven. Så klokken 8 i morgen, når jeg møder ind for første gang, så er i velkommen til lige at sende en venlig tanke til mig.

Det betyder selvfølgelig at alt ser meget anderledes ud fra i morgen. Jeg har godt nok fået mange nye indtryk de sidste 14 dage i Kalundborg, men det bliver nok vand i forhold til hvad jeg kommer til at opleve de næste uger. Så jeg forudser selv, at jeg bliver træt og færdig de næste mange aftener, og at energien til træningen nok er noget mindre. Men det tager jeg nu bare som det kommer. Der er ingen tvivl om, hvad der er vigtigst😉 Men altså, jeg er jo så også bare MIG, og derfor må der gerne ske mange ting, og derfor er der faktisk endnu et projekt udover projekt jobstart i morgen – for faktisk skal jeg i morgen aften også have mine første svømmetime med byens triathlon-klub. Det bliver stort og jeg glæder mig til at plaske rundt og forhåbentligt blive meget meget bedre.

Så jeg går en travl tid i møde, meeen finder nu nok stadig tiden til bloggen, hvor i kan følge med i både træning og de der andre ting🙂

Ingeniøren bragte meget passende en artikel med fif til jobstart i fredags – ja jeg har læst den! Flere gange…..

Skriv et svar

