Skønt at starte weekenden med en ny PR

Så er det weekend – og hvor er det dog dejligt med weekend efter en uge med så mange nye indtryk! Første arbejdsuge er gået rigtig godt, men der har selvfølgelig været en milliard nye indtryk, nye ansigter og ikke mindst nye ord og udtryk. Så der har uden tvivl været tryk på på 1. salen. Men nu er det weekend og der skal kobles af, og trænes lidt.

I løbet af ugen fik jeg gennemført et af de hårdeste træningspas i min one hundred push-up app – og dermed har jeg nu gennemført alle pas. Dog har jeg ikke gennemført alle pas i den sidste uge på en gang, og det må derfor være målet for næste uge. Men efter gennemførslen af det her hårde pas, var jeg meget opsat på at der skulle laves ny PR – og i går var så dagen, hvor det skulle ske! Men jeg døde sgu allerede ved 52 styk. Derfor måtte jeg på den i morges (hvor jeg sjovt nok føler jeg er bedst til det).

Så jeg væltede ud af sengen og kæmpede mig igennem 72 styk! Så nu mangler jeg “kun” 28 styk.. Det holder hårdt, men jeg håber på og kæmper for at nå det i år🙂 Men ovenpå sådan en PR er resten af dagens resultater knap så vigtige. Jeg skal klokken 13 løbe ekstrem tøseløb ude på Røsnæs, og selvom det sikkert ikke kommer til at holde helt, så skal jeg bare have et godt og hyggeligt løb, og det gør ikke noget hvis jeg også lige åbner øjnene på noget af den 6,6 km lange rute, så jeg lige får tjekket området ud🙂

Skriv et svar

