Av av og av….

Det er sjældent jeg bliver øm efter løb, men lørdagens Ekstreme tøseløb på Røsnæs gjorde godt nok noget ved min krop. Søndag morgen føltes alt fint, og jeg løb 12 km i dejligt vejr og med godt tempo. Men i løbet af dagen blev jeg godt nok lidt stiv i ryggen.. og i går var jeg godt nok ussel. Jeg følte hverken jeg kunne ligge, sidde eller stå, så dagen i går var lidt en udfordring. Jeg måtte faktisk tage mig en ordentlig eftermiddagslur bare fordi jeg ikke magtede at det gjorde så ondt. Det hjalp da heldigvis også, og under aftenens svømning følte jeg mig igen som et menneske, omend måske ikke som en svømmer ;)!

Men pga de her smerter blev det selvfølgelig ikke til noget løb i går! Men da jeg endelig havde fået adgang til Novos fitnesscenter skulle jeg selvfølgelig af sted og tjekke det ud. Så inden svømningen blev det til en god omgang styrketræning af alt andet end core, ryg og ben, som jeg vurderede havde godt af lidt ro.

Efter 3 uger uden fitnesscenter og dermed uden styrketræning, var det absolut en fornøjelse endelig at kunne komme i gang igen. Men efter 3 ugers pause kan jeg i dag også skrive under på, at kroppen lige skal vænne sig til træningen igen. Jeg var heldigvis opmærksom på det i går, og trænede derfor ikke for alvor hårdt, men det kan alligevel bestemt mærkes i dag😉 Men alligevel, så gør det en smule avs igen i dag – dog på ingen måde som i går, men nok til, at jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg satser på at jeg er helt fit for fight igen🙂

God dag derude – jeg vil til at begive mig ud på dagens løbetur som byder på en masse transportløb, da jeg skal klare lidt praktiske ting, samt en tur forbi løbeklubben, hvor jeg satser på at kunne få selskab på en 6-7 km i roligt tempo – og den her gang mener jeg det der med ROLIGT😉

Skriv et svar

