Jeg vandt…. over mig selv!

I morges var alt galt! Jeg var i total prinsessen på ærten-mode! Sengen var dårlig, min ryg var helt sikker grøn og blå! Jeg havde haft mareridt (fanden tage “Forbrydelsen” – jeg må vist banlyse den farlige serie fra nu af) og jeg var vågnet op klokken 6.30, på trods af, at jeg ikke havde været til at lukke munden på i går aftes! Løbetøjet var lagt frem, og jeg havde planlagt, at jeg skulle til Parkrun (ja jeg er lige på visit i København i weekenden), men nuj hvor jeg ikke gad! Det tog ca. 2 sekunder at overbevise mig selv om, at jeg ikke skulle til parkrun! Det var jo også tidligt, og det regnede i øvrigt, og så var jeg i øvrigt i København, og det er jo per definition bare dødsygt at løbe i København – eller noget..

Sådan fortsatte jeg i lang tid… Sure Sidsel! Ganske enkelt! Men til sidst kom jeg da i tøjet og uret blev lagt frem for at finde GPS! Efter 40 minutter fik jeg så også hentet uret på altanen og så fik jeg slæbt mig ud af døren…. Og her kommer det komiske så! For efter måske 50 meter var Sure Sidsel pist forsvundet og det var bare så fantastisk at løbe! Vejret var fantastisk med småregn og et god temperatur. Det var en fest, og jeg skulle nærmest lægge låg på mig selv for ikke at hoppe rundt i bedste Phoebe-stil, bare fordi det var så skønt…. Turen gik mod Emdrup, så jeg lige kunne kigge forbi mosen, men jeg kom total på afveje og var både forbi Hellerup og Gentofte før jeg nåede Emdrup, og derefter bare vendte snuden hjemad, da jeg egentlig bare skulle løbe 9 km.

I alt blev det til 14 km i lynende fart og med måske lidt for mange spring og glædeshop, men hvor var det dog skønt… hjemme ventede 248 push-ups og nu står den snart på fødselsdag og hygge resten af dagen! Og nu er jeg klar, for jeg vandt lige over hende den sure, der havde sneget sig ind under huden i morges🙂 Jeg er klar til hygge og sjov, og klar til bare at nyde weekenden🙂 Jeg er blevet bekræftet i hvorfor jeg elsker løb så meget, og hvorfor jeg faktisk også bare skal få losset mig selv bagi på de her dage – for der kommer bare så meget godt ud af det🙂

God weekend derude🙂
Og skulle der sidde nogen derude i et humør lignende mit morgen-humør, så er opfordringer her fra at skynde jer afsted ud i efteråret – det er faktisk bare skønt!🙂

One thought on “Jeg vandt…. over mig selv!

Skriv et svar

