Nattevagt og træning…

Opstarten på jobbet byder på en masse intro og specielle ting. I den her uge har jeg været “udsat” for en af de lidt hårdere prøvelser! Jeg har nemlig været i praktik i produktionen, og hvor jeg i sidste uge var der i dag og aftentimerne, så har jeg i den her uge haft æren af to nattevagter!

For et udpræget A-menneske med et meget stærkt indre ur, er det ikke den nemmeste opgave. Men jeg kom da igennem. I går nat var der ingen kriser, mens der i nat var krise efter klokken 5.30. Pga de her vagter har der været vendt godt op og ned på min hverdag inklusiv træningen. I går var det en kamp at få sovet, og selvom jeg følte at det næsten lykkedes, ja så kunne jeg godt mærke på aftenens løbetur, at jeg ikke var helt normal. Jeg havde tydeligvis ikke kunnet finde ud af at spise nok fordi jeg skiftevis havde sovet og været lidt vågen hele dagen. Derudover var jeg bare generelt lidt rundtosset! Så løbeturen blev meget rolig – og også meget våd i øvrigt.

Derfor var der egentlig ikke intentioner om en masse træning i dag, men jeg har faktisk sovet 6 timer i streg i dag, sååååååå jeg tror lige jeg hopper i løbeskoene om et par timer og løber ned til det der fitness center (jeg ikke kan huske hvad hedder) som jeg lige skal finde ud af hvor ligger, og så tager en omgang spinning (som man ikke må kalde spinning, men skal kalde cycling i stedet). Det bliver nu nok meget roligt for mit vedkommende, men om ikke andet, så skal jeg jo til at mande mig op og komme til noget træning i K-tri, så jeg ligesom kan lære de andre at kende🙂

I morgen er jeg (forhåbentligt) normal igen – det viser den planlagte træning i hvert fald, så det håber jeg….🙂

Og ender jeg med at blive lidt rundtosset efter aftenens træning, så er det jo en stor GLÆDE (og overraskelse) at det faktisk lykkedes at få min sofa i dag!😉

Skriv et svar

