Jeg er fucking sej!

Kort update her fra bilen på vej hjem mod kalundborg. Det var en fest i dag. En mindre krise da jeg efter 3,5 time måtte erkende at tempoet skulle en tand nedad..

Nå men hvordan gik det så… Det er jo nok det i alle venter på at høre😉 det gik simpelthen så meget over forventning at uret efter de 6 timer sagde 61 km plus en sjat ekstra.

Så ja jeg er glad, og meget stolt. Måske egentlig også bare i sig selv stolt over at jeg løb i alle 6 timer. Nå men nu skal jeg spise og slappe af, og så kommer der mere om løbet i morgen eller hvornår der lige bliver tid og overskud

4 thoughts on “Jeg er fucking sej!

Skriv et svar

