Marathon i morgen.

Efter mere end et år er det tid til endnu en gang at kaste mig over marathondistancen. Da jeg løb mit første marathon i november sidste år, regnede jeg med at marathon nummer to ville blive løbet ret hurtigt efter det første. Skader og andre projekter gjorde dog at det ikke blev sådan. Derfor er det først nu, at jeg igen er klar til marathon.

Men i morgen sker det så. Eller det håber jeg I hvert fald. Løbet der skal løbes er ø-marathon på amager. Et cannonball marathon hvor man selv medbringer depot. Målet er at gennemføre, Og at hygge mig🙂 Tiden er egentlig ret ligegyldig, men jeg vil selvfølgelig gerne igennem i et rimelig stabilt tempo.

Benene har godt nok været lidt mærket i dem her uge pga intervaller og styrketræning.. på dem anden side, så var jeg endnu mere ussel i sidste uge, og da gik lørdagens langtur jo ganske godt… Så jeg håber på gode ben i morgen, godt vejr og ikke mindst godt selskab:)

Skriv et svar

